W III kwartale 2022 r., przy Błoniach krakowskich, zostanie otwarty pierwszy w Polsce hotel tej marki. Operator obiektu – Hotel Professionals Management Group – rozpoczął właśnie intensywny okres przygotowania hotelu do otwarcia. Na miejscu będzie odpowiedzialna za to dyrektor generalna Beata Kowalczyk.

Z branżą hotelarską związana od niemal 30 lat. Absolwentka kierunku Marketing i Zarządzanie na Oxford Brooks University. Posiada dyplom MBA. Specjalizuje się zarówno w procesach „pre-opening” obiektów hotelarskich, jak również w ich późniejszym zarządzaniu.
Pierwsze prawdziwe szlify menedżerskie zdobyła będąc jednym z managerów „Opening Teamu” w Sheraton Grand Kraków. Aktywnie wprowadzała kolejne odsłony marki Sheraton jako Property Brand Culture Trainer oraz Green Belt projektów innowacyjnych Lean Six Sigma. Już jako dyrektor generalny otwierała takie hotele jak: Szafran Hotel, Metropolitan Boutique Hotel oraz w ramach sieci Design Hotels: Metropolis Design Hotel, Inx Design Hotel, a ostatnio Esperanto Design Hotel i Mango Resort & SPA. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Business Intelligence & Controling. Uzyskała uprawnienia Nauczyciela Turystyki. Łączy bieżącą pracę z ciągłym rozwojem, współpracuje z uczelniami krakowskimi, wiążąc pasje i miłość do hotelarstwa z jego promocją i nauczaniem młodych kadr. Beata mieszka i pochodzi z Krakowa, a w wolnych chwilach odkrywa uroki zapomnianych regionów Polski.
RYNEK HOTELARSKI W POLSCE – RAPORT 2021
>> KLIKNIJ, ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z PEŁNYM WYDANIEM <<
Przed nami stoi niesamowite wyzwanie ponownego wprowadzenia sieci Hyatt na polski rynek. Hotel Hyatt Place Kraków będzie produktem „Select service for the Most Selective” – niespotykanym na ten moment w mieście. Jestem dumna, że Hotel Professionals Management Group oraz inwestorzy obdarzyli mnie zaufaniem i powierzyli zadanie zarządzania tym unikalnym obiektem – mówi Beata Kowalczyk, dyrektor generalna Hyatt Place Kraków.
Pierwszy w Polsce hotel marki Hyatt Place powstaje przy ul. 3 Maja w Krakowie, w sąsiedztwie Błoń krakowskich i stadionu Wisły. Jest doskonale skomunikowany zarówno ze Starym Miastem, jak i lotniskiem. Hotel realizowany w 4-gwiazdkowym standardzie, charakteryzować się będzie nowoczesnym, a jednocześnie przytulnym wystrojem. Zaoferuje 216 przestronnych pokoi, około 150 mkw. powierzchni konferencyjnej, fitness, a także lobby bar i restaurację.
Jesteśmy podekscytowni, że rozpoczęła się faza pre-opening naszego pierwszego w Polsce hotelu marki Hyatt Place – powiedział Takuya Aoyama, wiceprezes Hyatt ds. rozwoju. Życzymy powodzenia Beacie Kowalczyk, inwestorowioraz Hotel Professionals Management Group. Kraków, ze swoją królewską historią i dziedzictwem kulturowym jest doskonałym miejscem do zaprezentowania marki Hyatt Place. Mamy nadzieję zobaczyć ją na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
Inwestorem hotelu Hyatt Place Kraków jest konsorcjum 4 firm: 3M Hotels Group, Core Development, Wirth Group i Weyhouse Hospitality.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.