Best Western Hotel Jurata drugi w pozyskiwaniu gości lojalnościowych

Udostępnij artykuł

Best Western Hotel Jurata, należący do grupy Polskiego Holdingu Hotelowego, zajął drugie miejsce wśród hoteli Best Western w Polsce, Finlandii i na Litwie w pozyskaniu największej liczby gości w programie lojalnościowym Best Western Rewards w 2021 roku. 

Best Western Hotel Jurata
Best Western Hotel Jurata

Codziennie stajemy na wysokości wyzwań naszego nadmorskiego hotelu. Staramy się zapewnić naszym gościom jak najlepszą obsługę. Zarówno pod względem bezpieczeństwa, jak również miłej i rodzinnej atmosfery. Dziękuję całemu mojemu zespołowi za wspaniale wykonywaną pracę. Jest doceniana zarówno przez gości, jak i przez samą sieć Best Western – podkreśla Michał Szopa, dyrektor Best Western Hotel Jurata.

Zespół recepcji hotelu w Juracie zdobył jeden z najwyższych wyników w zapisywaniu gości do programu lojalnościowego Best Western Rewards (BWR) wśród hoteli w Polsce, Finlandii i na Litwi. Zdobył łącznie 124 500 punktów Best Western Rewards. Pracownicy hoteli w ramach podziękowania za ich zaangażowanie nagradzani są punktami BWR. Mogą wymieniać je na bezpłatne pobyty w hotelach, różnego rodzaju nagrody lub przekazywać na cele charytatywne.

Best Western Hotel Jurata to kameralny trzygwiazdkowy hotel zlokalizowany na Półwyspie Helskim w otoczeniu Nadmorskiego Parku Krajobrazowego. Nowoczesny obiekt dysponuje 75 komfortowymi pokojami. Także salą konferencyjną na 150 osób, basenem i spa. Dlatego jest miejscem na wypoczynek, jak również organizację spotkań biznesowych.

Program lojalnościowy Best Western Rewards®

To wielokrotnie nagradzany program  dedykowany dla gości  Best Western Hotels & Resorts . Dołączenie do programu jak i uczestnictwo są bezpłatne. Członkowie klubu otrzymują 10 punktów za każdego wydanego dolara lub nagrody od linii lotniczych/partnerów za każdy pobyt objęty programem lojalnościowym. Zdobyte punkty nie ulegają przedawnieniu i można je wymieniać na bezpłatne noclegi w ok. 4200 hotelach w ponad 100 krajach na całym świecie, zamieniać na różnego rodzaju nagrody lub przekazać na cele charytatywne.

ŚWIAT HOTELI – LISTOPAD-GRUDZIEŃ 2021
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 26.01.2022
Aktualizacja: 26.01.2022