Coca-Cola Zero Cukru w nowej odsłonie

Udostępnij artykuł
Marka wprowadza nową, spójną identyfikację wizualną opakowań dla wszystkich wariantów napoju. Nowy projekt wyróżniają ikoniczne logo i uproszczona forma bez dodatkowych elementów graficznych. To pierwsza tak duża zmiana od 2016 r., będąca następstwem strategii „One Brand” realizowanej przez firmę. Pierwszym wariantem, który przeszedł rebranding, jest Coca-Cola Zero Cukru.
Nowe opakowanie

Punktem wyjścia do stworzenia nowej szaty graficznej był charakterystyczny, czerwony kolor, od lat pozostający wizytówką marki. Nawigację między ulubionymi wariantami zapewni natomiast logo – rozpoznawalny na całym świecie napis w stylu spencerskim. Po wprowadzeniu rebrandingu opcji Zero Cukru, nowe opakowania Coca-Cola Original mają pojawić się na sklepowych półkach jeszcze w 2021 r. Z kolei opakowania wariantów smakowych – w 2022 r.

Nowy smak

Nowa receptura jest wynikiem wielu lat nieustannej pracy. By miłośnicy mogli cieszyć się ulubionym smakiem niezależnie od tego, czy sięgają po wariant Original, czy ten bez dodatku cukru. Jest także związana z naszą ambicją doskonalenia receptur i wdrażania innowacji. Chcemy oferować konsumentom jeszcze lepsze napoje o niskiej zawartości cukru. Jesteśmy przekonani, że nowa Coca-Cola Zero Cukru będzie cieszyć się popularnością. Zarówno wśród dotychczasowych fanów wariantu bez cukru, jak i osób sięgających zwykle po wariant Original, które szukają opcji bez kalorii – komentuje Natalia Stroe, dyrektor generalna dla Polski i krajów bałtyckich, Coca-Cola Poland Services.

Najlepsza Coca-Cola ever? Najpierw spróbuj!

Zmianie receptury towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem: Najlepsza Coca-Cola ever? Zachęca do debaty, a także próbowania nowej odsłony napoju. W końcu, by przekonać się, czy to „najlepsza Coca-Cola ever?”, musimy najpierw spróbować! Kampania swoim zakresem obejmuje spot telewizyjny, nośniki OOH, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych i na kanałach influencerów, aktywności w sklepach oraz komunikację PR.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2021
> zapoznaj się z pełnym wydaniem <
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Rynek-Dostawcow-HoReCa-RAPORT-2021.png

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.