Costa Coffee rusza z akcją #ZeroWaste

Udostępnij artykuł
Sieć dołącza do kampanii #zwłasnymkubkiem. W jej ramach rozpocznie współpracę ze Stowarzyszeniem Zero Waste. To jednak nie pierwsze proekologiczne działania, jakie podjęła Costa Coffee.
#ZeroWaste

Jesienią, poza nowościami w menu,  kawiarnia ruszy z akcją proekologiczną Zero Waste. W jej ramach ze wszystkich kawiarni sieci Costa Coffee w Polsce znikną plastikowe słomki na rzecz papierowych. Ponadto kawiarnia postawi na zmniejszenie sprzedaży kawy w jednorazowych kubeczkach, zachęcając gości do przynoszenia własnych kubków wielokrotnego użytku. Działania te mają na celu ograniczenie zużycia plastiku, którego ogromne ilości z roku na rok coraz bardziej niszczą ekosystem naszej planety.

Promocja

Akcja #zwłasnymkubkiem wystartuje w sezonie jesiennym. Każdy gość kawiarni, który zakupi dowolną kawę/herbatę na wynos we własnym kubku i zeskanuje QR Kod karty z aplikacji Costa App, otrzyma rabat w postaci kuponu w aplikacji, w wysokości 1zł na kolejny zakup kawy/herbaty na miejscu w porcelanie lub na wynos we własnym kubku. Rabat -1zł na aplikacji ważny jest 30 dni. Warunkiem uczestnictwa w promocji jest posiadanie i skorzystanie z aplikacji Costa App przy zakupie pierwszej kawy/herbaty we własnym kubku na wynos.

SWEETS & COFFEE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE I NIEZALEŻNE
CZASOPISMO BRANŻY
> link do aktualnego numeru <
Costa Coffee jest eko!

Inicjatywa #zwłasnymkubkiem to kontynuacja działań proekologicznych sieci Costa Coffee. W lipcu br. sieć kawiarni została partnerem kampanii #WCIĄŻZMIENIAMY, która propaguje recykling odpadów. W jej ramach na ulicach Warszawy pojawiły się recyklomaty, do których można wrzucać plastikowe odpady. Wrzucając butelkę do recyklomatu, można uzyskać 20 proc. zniżki na dowolny napój przygotowany przez baristę we wszystkich kawiarniach Costa Coffee, oczywiście we własnym kubku.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 30.09.2019
Aktualizacja: 30.09.2019