Costa Coffee wprowadza świąteczny nastrój

Udostępnij artykuł
Zima zbliża się wielkimi krokami, a z nią – nowa oferta sieci kawiarni. Hitem tego sezonu będą aromatyczne kawy Latte z kampanii Festive, które wprowadzą gości w nastrój zbliżających się świąt.
Niezwykłe smaki

Costa Coffee zaprasza w magiczną podróż do błogich czasów dziecięcych lat, gdzie królowały smaki, idealnie komponujące się z aromatyczną kawą. Marka przedstawia Latte o smaku toffi, wykończone bitą śmietaną, polane sosem karmelowym z dodatkiem kostek karmelu. Z kolei pralinowo-orzechowa Latte to czekoladowa kawa z nutą orzechów, udekorowana bitą śmietaną i czekoladową posypką. Za Latte po irlandzku kryje się bezalkoholowy napój z dodatkiem syropu o smaku „irish cream”
oraz czekoladową posypką na bitej śmietanie. Osobom, które dbają o linię, ale nie chcą odmawiać sobie przyjemności, Costa Coffee oferuje kawę Latte Piernikową Light o obniżonej kaloryczności ze słodkim, piernikowym akcentem i bezcukrowym syropem smakowym.

Każda kawowa propozycja z oferty Festive może zostać przygotowana na bazie … czekolady zamiast espresso! To opcja dla młodszych gości kawiarni oraz dla tych, którzy zamiast porannego pobudzenia poszukują słodkiego ukojenia.

W zimowym menu Costa Coffee nie mogło zabraknąć klasycznej kawy Cappuccino, tym razem serwowanej ze szczyptą cynamonu. Dla zwolenników nieco łagodniejszych smaków marka przygotowała niestandardową propozycję – świąteczną mieszankę ziaren Winter Blend. Mieszanka ta, składająca się w 100 proc. z ziaren Arabici, została skomponowana w ten sposób, by w kawach mlecznych uwydatnić subtelne jagodowe nuty, posmak kakao oraz przypraw korzennych. Świetnie pasuje do kaw takich, jak Latte czy Flat White, nadając im oryginalnego, świątecznego charakteru.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 31.10.2019
Aktualizacja: 31.10.2019