Czy Pizza Hut udało się dostarczyć trzy tysiące sztuk pizzy w mniej niż 24 godziny?

Udostępnij artykuł
Takie wyzwanie rzucili organizatorzy HackYeah – największego w Europie stacjonarnego hackathonu, czyli maratonu programowania. Znalazł się śmiałek, który się go podjął – Pizza Hut.

Na przygotowanie posiłków poszło 390 kilogramów mozzarelli, 123 kilogramów sosu pomidorowego, 52 kilogramy szynki, 35 kilogramów pieczarek oraz 34 kilogramy pepperoni.Tak gigantycznego zamówienia Pizza Hut nie realizowała jeszcze nigdy w swojej historii w Polsce. Nie odstraszyło to jednak przedstawicieli sieci restauracji od podjęcia tej, pod wieloma względami ekstremalnej, próby. Twórcy HackYeah ogłosili #PizzaChallenge nieco ponad miesiąc przed zaplanowanym na 14 i 15 września wydarzeniem. Kilka godzin później mieli już ochotnika.

Przygotowania do zrealizowania zadania ruszyły w Pizza Hut już kilka dni przed imprezą. Trzy tysiące pudełek przecież same się nie złoży, a setki kilogramów składników nie wpadnie z przypadkową wizytą do restauracji. Pracę trzeba było zorganizować jak w zegarku, by nieustannie przez blisko 24 godziny dowozić zgłodniałym uczestnikom maratonu smakowitą, kuszącą pizzę. Misja wydawała się niemal niewykonalna dla kogoś, komu zabrakło cech superbohatera (takich jak na przykład możliwość natychmiastowego transportowania się z miejsca na miejsce), a jednak się udała. Gorące pizze zaspokoiły apetyty ciężko pracujących nad konkursowymi projektami HackYeah. Potrzebowali oni wzmocnienia, by się wykazać, wymyślić coś, co zmieni świat na lepsze i walczyć o wygranie nagród, których pula wynosiła w sumie 445 tysięcy złotych.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – SIERPIEŃ-WRZESIEŃ 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Żaden maraton nie jest łatwy do przejścia, zwłaszcza jeśli jest to maraton programowania, gdzie w ograniczonym czasie trzeba stworzyć coś możliwie jak najbardziej genialnego. Druga edycja HackYeah nie tylko dała szansę wykazania się kreatywnością osobom związanym ze światem informatyki i IT, ale też pozwoliła udowodnić Pizzy Hut, że nie ma dla niej rzeczy niemożliwych i potrafi zadowolić klienta mającego nawet najbardziej szalone i odważne wymagania.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 26.09.2019
Aktualizacja: 26.09.2019