Użytkownicy aplikacji mogą zamówić produkty mleczne i roślinne w formie paczek-niespodzianek w Krakowie i okolicach. To początek długofalowej współpracy obu marek dla zdrowia ludzi i dobra naszej planety.
Do prawie 3 tys. partnerów Too Good To Go oraz prawie 900 tys. klientów, dołącza Danone. To pierwszy tego typu partner aplikacji do walki z marnowaniem żywności w Polsce. Udowadnia, że każdy może dołączyć do ruchu pogromców marnowania jedzenia.
Problem marnowania żywności w Polsce można rozwiązać
Sposób, w jaki produkujemy żywność i zarządzamy nią (system żywnościowy) muszą zmienić się w kierunku bardziej zrównoważonych wzorców. Abyśmy mogli zachować naturalne zasoby naszej planety. Jednocześnie stawić czoła wyzwaniu wyżywienia 10 miliardów ludzi w 2050 roku. Dzięki połączeniu sił przedstawicieli różnych sektorów naszej gospodarki, w całym łańcuchu produkcji żywności, oraz samych konsumentów, problem jakim jest marnowanie żywności można rozwiązać. Aplikacja Too Good To Go łączy każdy rodzaj biznesu oraz konsumentów, dla których troska o środowisko naturalne jest ważna.
Too Good To Go to aplikacja, która sprawdzi się w każdym rodzaju biznesu spożywczego. Chcemy współpracować wszędzie tam, gdzie marnuje się żywność. Zarówno w lokalnym warzywniaku, jak i u międzynarodowego producenta, jakim jest Danone – podkreśla Anna Kurnatowska, Country Managerka Too Good To Go.
Rewolucja w walce z marnowaniem z Too Good To Go i Danone oraz siecią restauracji Olimp
Już od dziś Pogromcy Marnowania Jedzenia mogą wyszukać paczki-niespodzianki od Danone. Znajdą się w nich m.in. jogurty oraz produkty pochodzenia roślinnego, ze zbliżającą się datą przydatności do spożycia. Uratowane produkty, mieszkańcy Krakowa i okolic odbiorą w lokalach gastronomicznych partnera akcji – sieci Restauracji Olimp należącej do Gastromall Group.
Od prawie dwóch lat jesteśmy aktywnym partnerem inicjatywy Too Good To Go. Razem udało nam się uratować kilkadziesiąt ton pełnowartościowego jedzenia. Jesteśmy przekonani, że wraz z Danone wykonujemy kolejny, znaczący krok w kierunku ograniczenia marnowania żywności. Cieszymy się i jesteśmy dumni, że wspólnie robimy rewolucję – budujemy odpowiedzialną i świadomą konsumpcję – mówi Izabela Domaradzka, dyrektorka działu marketingu Gastromall Group
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE kwiecień – maj 2021
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.