Browary Warszawskie: Deseo otwarte

Udostępnij artykuł
Znana marka cukiernicza startuje z kolejnym punktem. Na początku miesiąca działalność rozpoczęły kawiarnia i pracownia przy ul. Suwak 3. W tym tygodniu swoje drzwi otworzył także punkt zlokalizowany w Browarach Warszawskich przy ul. Krochmalnej 59. Jest otwarty od 11:00 do 21:00.

To już kolejna cukiernia Natalii Sitarskiej i Łukasza Smolińskiego – autorów bloga podróżniczo-kulinarnego Tasteaway. Oferta Deseo w dużej mierze inspirowana jest podróżami Natalii i Łukasza po całym świecie. Od Paryża przez Barcelonę, Włochy, Tokio, Taipei czy Hongkong aż po Stany, Kostarykę czy Meksyk. To w Paryżu właściciele Deseo zakochali się w deserach typu petit gateau. Nazwa cukierni pochodzi z języka hiszpańskiego i oznacza pragnienie / marzenie.

Nowy lokal został zaprojektowany przez duet Ewelina Moszczyńska oraz Marta Puchalska-Kraciuk. Design nawiązuje do formywielowarstwowych deserów. Centralnym elementam jest lada, przywodząca na myśl eleganckie cukiernie z dawnych lat. Dodatkowo nietypowa kanapa, która gościom przypomina aksamitny krem patissiere.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2021
> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Rynek-Dostawcow-HoReCa-RAPORT-2021.png

Obecnie w stolicy działają cztery lokale Deseo: lokal położony przy pracowni na ul. Suwak 3, cukiernia na ul. Burakowskiej 5/7. Dodatkowo punkt w śródmiejskiej Hali Gwardii oraz cukiernia w Forcie 8. Do tych lokalizacji dołącza Deseo przy Krochmalnej 59.

Butikowe cukiernictwo choć nadal pozostaje nowością w Polsce, zyskuje coraz większe grono wiernych i oddanych fanów. Nasze cukiernie są chętnie odwiedzane,  a goście cenią nas za szczerość i otwartą komunikację. Nie lubimy kompromisów. W naszej produkcji królują najlepsze składniki – wanilia Bourbon z Madagaskaru, czekolada produkowana przez nas od ziarna kakaowca, pasty orzechowe 100 proc. naszej produkcji, polskie owoce od małych dostawców. Nasza nowa lokalizacja to kolejne spełnione marzenie. Browary Warszawskie już zaznaczają swoją pozycję na mapie Warszawy. Dlatego tym bardziej czujemy dumę, że jako jedni z pierwszych wprowadzamy gości do tego nowego, miejskiego kwartału mówi Łukasz Smoliński, właściciel i współzałożyciel Deseo.

Deseo to kolejny otwarty koncept w Browarach Warszawskich. Już działają: Bakery Browary Warszawskie, Mykonos Warsaw, Etno Cafe, delikatesy Azjatka, sushi Japonki Browary Warszawskie, Hamski Barber czy atelier by Juźwin & Kobielski.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 23.03.2021
Aktualizacja: 23.03.2021