Dwa warianty carpaccio w Makro Premium

Udostępnij artykuł
Nowe produkty Makrio Premium cechuje jakość przewyższająca standardy dostępne na rynku oraz optymalna dla profesjonalnych kuchni gramatura – 800 gram. Dzięki temu świetnie sprawdzą się one w restauracjach oferujących dania z kategorii fine dining. Na półkach hal Makro znaleźć można carpaccio z dwóch rodzajów wysokiej jakości wołowiny: argentyńskiej, produkowanej zgodnie z wieloletnią tradycją oraz certyfikowanej wołowiny Black Angus, pochodzącej z hodowli w USA, w których zwierzęta są karmione kukurydzą przez minimum 120 dni. Carpaccio Makro Premium nadaje się do spożycia od razu po właściwym rozmrożeniu, co pozwala skrócić czas przygotowania dania.

W portfolio marki Makro Premium znajduje się również pulpa mango, zawierająca 99,9% czystego mango z gatunku Alphonso – jednej z najdroższych i najbardziej cenionych tego owocu. Gatunek ten cechuje się wysokim poziomem naturalnej słodyczy, dlatego też produkt Makro Premium nie jest dosładzany cukrem.

Makro Premium to linia dedykowana najbardziej kreatywnym i wymagającym kucharzom, zachęcająca do nieustannego eksperymentowania w profesjonalnej kuchni. W halach Makro znaleźć można również wysokiej jakości produkty i półprodukty spożywcze marki Makro Chef, w opakowaniach dostosowanych do potrzeb gastronomii oraz środki czystości, narzędzia i akcesoria kuchenne Makro Professional.  Obecnie w ofercie znajduje się 500 indeksów tych trzech marek, natomiast do końca 2018 roku będzie ich łącznie 800.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – WRZESIEŃ 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 22.05.2018
Aktualizacja: 31.10.2018