Aby zainwestować w bar Piadineria Montebell potrzebny jest lokal o minimalnej powierzchni 35 mkw. oraz około 40 tys. na jego adaptację. Firma przewiduje także wstępną opłatę licencyjną wysokości 2,5 tys. zł oraz miesięczną opłatę 600 zł-1 tys. zł (w zależności od położenia i zysków lokalu).
W przypadku pizzerii nie ustalono jeszcze dokładnie warunków franczyzy. Wiadomo jedynie, że lokal powinien mieć wielkość przynajmniej 60 mkw. a kwota niezbędna na jego uruchomienie wynosi 60 tys. zł.
Lokale obu sieci mają być otwierane w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszych (centra handlowe, główne ulice). Obecnie firma prowadzi jeden bar Piadineria Montebell, który znajduje się w Zamościu. W trakcie uruchamiania jest kolejny obiekt tej sieci – w Lublinie.
Podawana w lokalach sieci piada jest włoskim plackiem serwowanym na około 40 sposobów. Są to kompozycje różnych rodzajów sera, wędlin, warzyw oraz sosów. W Polsce – od połowy 2008 roku – potrawy można spróbować m.in. w wagonach restauracyjnych Wars. Jak deklarują przedstawiciele spółki jest to hit oferty. W 2009 roku Wars osiągnął sprzedaż piady na poziomie 136 880 sztuk, co oznacza, iż miesięcznie konsumowało ją ponad 11 tysięcy podróżnych. W pierwszym kwartale bieżącego roku sprzedaż osiągnęła 30 570 sztuk. Dla porównania, w analogicznym okresie roku ubiegłego liczba sprzedanych piad wyniosła 20 970. Oznacza to wzrost sprzedaży na poziomie prawie 50 proc.