W związku z dochodzącymi nas informacjami rynkowymi, w sprawie rozpiętości cen oraz różnego rodzaju akcji sprzedażowych, dotyczących lodów „ekipa”, chciałbym jednoznacznie oraz oficjalnie zakomunikować, że firma Koral od samego początku wprowadzenia tego produktu na rynek (początek marca br.) jasno określiła tzw. sugerowaną cenę sprzedaży. Wynosi ona 2,00 zł za sztukę za wersję 50 ml oraz 2,80 zł za sztukę za ostatnio wprowadzony, nowy wariant XL o powiększonej pojemności 65 ml. Wszelkie ceny, jakie konsument spotyka w punktach sprzedaży są niezależnie i autonomicznie ustalane przez ich właścicieli czy też kierownictwo, a sama firma Koral nie ma na ten fakt już żadnego wpływu – mówi Mariusz Jurek, dyrektor generalny PPL Koral.
Komentuje Mariusz Jurek, dyrektor generalny PPL Koral
Faktem jest, że spektakularny sukces lodów „ekipa” przerósł nasze najśmielsze oczekiwania. Póki co występuje wszechobecny deficyt tego produktu na rynku. Prowokuje to przeróżne zachowania w łańcuchu handlowym, nie zawsze mile widziane przez konsumentów. Dlatego aktualnie, najważniejszą kwestią jest dla nas maksymalne sprostanie temu popytowi. Usilnie to czynimy uruchamiając m.in. dodatkowe linie produkcyjne oraz aktywując kolejne kanały dystrybucji w całej Polsce.
Pragnę zapewnić, że lody „ekipa (50ml)” oraz „ekipa XL (65ml)” są przez nas non-stop produkowane oraz sprzedawane. Dzięki wydatnie zwiększonym mocom produkcyjnym oraz poszerzeniu sieci dystrybucji będą one dużo bardziej osiągalne dla każdego konsumenta. W różnego formatu punktach handlowych.
W tym miejscu chcę również bardzo mocno podkreślić, że ze strony firmy Koral absolutnie nikt nie jest „forowany”. Każdy punkt handlowy, bez względu na format czy też strukturę właścicielską, ma takie same możliwość. Także prawa w zakresie dostępności oraz zamawiania naszych lodów. Powiem więcej, dla nas rynek tradycyjny jest niezwykle istotny, a niezależne punkty sprzedaży, tzw. „sklepy lokalne/osiedlowe” zawsze były i będą szczególnie bliskie naszej firmie.
Pozwolę sobie jeszcze na koniec serdecznie zaapelować do wszystkich sprzedawców o cierpliwość, wyczucie i rozsądek w kreowaniu strategii sprzedaży lodów. Zwłaszcza w tym momencie „Ekipa” – bądźmy wszyscy fair w stosunku do siebie. Twórzmy jedną wielką, pozytywną EKIPĘ, a wtedy jestem przekonany, każdy z nas odniesie oczekiwany sukces handlowo-marketingowy. Życzę wszystkim dużo zdrowia oraz bardzo owocnego sezonu lodowego 2021!
RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2021
> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.