Dzień Dziecka w showroomie GORT

Udostępnij artykuł
Po trudnym czasie lockdownu kuchnia pokazowa firmy GORT wraca do życia. Jako pierwsi odwiedzili ją wyjątkowi goście – podopieczni Fundacji ”Dialog” w Białymstoku.

Showroom GORT prezentuje pełen przekrój oferty tego producenta: urządzenia linii 700 i 900. Także urządzenia chłodnicze, meble ze stali nierdzewnej, okapy i linię barową. Nie jest to jednak typowa ekspozycja, a w pełni działająca profesjonalna kuchnia.

Na co dzień Showroom jest otwarty głównie dla partnerów handlowych oraz ich klientów. Bardzo cenią sobie możliwość wcześniejszego zobaczenia i przetestowania urządzeń w warunkach naturalnych. Dzięki temu jeszcze przed zakupem są pewni sprzętu, który wybierają do swoich inwestycji – tłumaczy dyrektor sprzedaży i rozwoju biznesu Michał Kowalik. – W ubiegłym roku przez pandemię musieliśmy ograniczyć odwiedziny w kuchni pokazowej GORT. Teraz kiedy sytuacja wraca do normy postanowiliśmy rozszerzyć wykorzystanie naszego Showroomu. Dzień Dziecka to pierwszy z cyklu eventów otwierających firmę na lokalną społeczność – zapowiada Kowalik.

Właśnie z okazji Dnia Dziecka firmę GORT odwiedzili wychowankowie Domu Dziecka białostockiej Fundacji „DIALOG”.  Dzieci miały okazję gotować pod okiem najlepszych szefów kuchni Podlasia: Eweliny Łapińskiej, finalistki programu TopChef, właścicielki i szefowej kuchni restauracji Świętojańska 21. Piotra Pyczota, szefa kuchni  z wieloletnim doświadczeniem, które zdobywał w renomowanych restauracjach w kraju i na świecie. Także Karoliny Kuzioły-Sierosławskiej, właścicielki pracowni cukierniczej i kawiarni Słodko.

Wszystkie dzieci wróciły zachwycone, pełne wrażeń. Atmosfera była wspaniała a Szefowie kuchni, którzy nam pomagali, byli wyrozumiali i starali się nauczyć nas jak najwięcej – opowiada Wioletta Toczko, dyrektorka Domu Powrotu. – Dzieci zgodnie stwierdziły, że to był wspaniały Dzień Dziecka.

Warsztaty z okazji Dnia Dziecka odbyły się przy wsparciu Miasta Białystok, pod Patronatem Honorowym Prezydenta Białegostoku Tadeusza Truskolaskiego.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE maj 2021
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 07.06.2021
Aktualizacja: 07.06.2021