Ekipa Friza zareklamuje lody Koral

Udostępnij artykuł
Polski producent wspólnie z youtuber’ami, prowadzącymi kanał „Ekipa”, stworzył linię lodów pod tą samą nazwą. Nowy produkt stworzony w kooperacji to lody sorbetowe w polewie o smaku gumy balonowej ze strzelającym cukrem.

Z żartobliwego pomysłu stworzyliśmy pierwsze w Polsce lody we współpracy z Youtuberami. Warto podkreślić, że nie narzucaliśmy im gotowego produktu. Ekipa była mocno zaangażowana na każdym etapie jego tworzenia – od kompozycji smakowej po formę i same opakowanie. Połączyliśmy siły. Każdy robi to na czym zna się najlepiej. Uzyskaliśmy klasyczny efekt synergii – my byliśmy ekspertami w całej technologii. Friz i jego ekipa specjalistami w wirtualnym świecie – dodaje Piotr Gąsiorowski.

Współpraca z Ekipą

Pomysł marki Koral na współpracę z Friz’em oraz Ekipą zrodził się już dwa lata temu. Zainicjował ją zarząd firmy. W 2020 roku rozpoczęły się konkretne rozmowy.

Koral od zawsze stara się być innowacyjną marką, a naszą główną grupą konsumentów są dzieci i młodzież. Stąd pomysł, aby być jeszcze bliżej ich potrzeb oraz oczekiwań. Początkowo nasza współpraca z Ekipą miała polegać na działaniach promujących lody z naszego asortymentu. Jednak podczas naszych wspólnych spotkań i rozmów szybko zrodziła się kolokwialnie mówiąc bardzo pozytywna „chemia”. Postanowiliśmy rozszerzać nasz pierwotny plan. Opracowaliśmy niepowtarzalne lody. Stworzyliśmy je razem, aby Friz i jego ekipa już całkowicie utożsamiali się z produktem, jaki sygnują. Byli do niego totalnie przekonani i autentyczni w jego promocji. Autentyczność dla obu stron była i jest kwestią kluczową – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu firmy Koral.

„Ekipa” prezentuje cykl materiałów wideo na platformie YouTube. Grupę założył w 2018 roku przez najpopularniejszego przedstawiciela tej branży – Karola Friza Wiśniewskiego. Początkowo Friz nagrywał filmy związane z tematyką gier, a obecnie jego kanał z lifestylowymi filmami śledzi ponad 4 miliony subskrybentów. Materiały, które pojawiają się na jego kanale osiągają zawrotną liczbę wyświetleń – bywa, że nawet ponad 50 milionów, a na Instagramie obserwuje go ponad 2,5 miliona internautów. Już teraz cała grupa z sukcesem sprzedaje swoją oryginalną kolekcję odzieży i gadżetów.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2021
> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Rynek-Dostawcow-HoReCa-RAPORT-2021.png

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 23.03.2021
Aktualizacja: 07.04.2021