[TYLKO U NAS] Największą zaletą Verte jest to, że nie musimy udawać. Nie potrzebujemy dobudowywać pompatycznego story do miejsca, w którym na co dzień przyjmujemy gości i grupy konferencyjne – mówi w rozmowie z nami Ewa Gawron, dyrektor sprzedaży i marketingu Hotelu Verte, Warsaw, Autograph Collection.

Na czym była oparta komunikacja marketingowa na etapie pre-openingu hotelu, na jakich aspektach skupiliście przekaz? Które walory aktualnie szczególnie eksponujecie?
Prowadzoną przez nas komunikację marketingową rozdzielamy na dwie części: Verte, Warsaw, Autograph Collection oraz na Restaurację KUK. Naszym głównym zamiarem było odwrócenie trendu, w którym restauracja hotelowa stanowi integralną część obiektu. Staje się hermetycznym tworem, odwiedzanym głównie przez gości hotelowych i jednocześnie będąca przezroczystą dla mieszkańców miasta, w tym przypadku Warszawy. Czy nam się to udało? O tym będziemy mogli powiedzieć w dłuższej perspektywie, ale początki są bardzo obiecujące.
Pre-openingowa komunikacja Verte była powściągliwa i było to w pełni zamierzone działanie. Zdecydowanie chcieliśmy uniknąć efektu „wyskakiwania z lodówki” i do tej pory trzymamy się tej strategii. Skrupulatnie dobieramy partnerów do współpracy.
W działaniach promocyjnych bardzo mocno postawiliśmy na Instagram. Potencjał tego kanału jest naprawdę pokaźny.
Nie jest tajemnicą, że historia budynków, w których mieści się Verte, ich renowacja i jej efekt są walorami, z którymi aktualnie czerpiemy pełnymi garściami.
Historia miejsca a oferta
A na ile historia tego miejsca jest wykorzystywana wprost przy tworzeniu ofert, a co jeszcze jest proponowane ponad?
Największą zaletą Verte jest to, że nie musimy udawać. Nie potrzebujemy dobudowywać pompatycznego story do miejsca, w którym na co dzień przyjmujemy gości i grupy konferencyjne. W hotelu jest mnóstwo niezwykłych artefaktów, które inwestorzy postanowili pozostawić w stanie niemal nienaruszonym. To pozwala doświadczać naszym gościom historii miejsca, a wręcz stać się jej częścią.
Nie chciałabym zdradzać więcej szczegółów, zapraszamy na stronę hotelverte.com lub do odwiedzenia hotelu.
Co sieć Marriott bezpośrednio wnosi z narzędzi marketingowych i sprzedażowych do strategii oraz założeń funkcjonowania Hotelu Verte, Warsaw, Autograph Collection?
Największą zaletą członkostwa w sieci Marriott International, podkreślmy to, największej hotelowej rodzinie na świecie, jest możliwość szerokiej dystrybucji oferty. Zauważalny jest postęp jaki Marriott poczynił w ostatnich latach, zwłaszcza jeśli chodzi o kanały cyfrowe. Wystarczy spojrzeć na samą stronę internetową Marriott.com, która obecnie w o wiele przystępniejszy sposób prezentuje ofertę hotelu.
Jako nowy hotel zdecydowaliśmy się m.in. na skorzystanie z programu PLUS. Jest to platforma, która umożliwia prowadzenie płatnych kampanii promujących hotel, zarówno pod kątem kanałów własnych, jak i zewnętrznych. Niezwykle wygodne narzędzie, które w jednym miejscu spina prowadzone działania i daje dostęp do czytelnych raportów.
test






Narzędzia marketingowe
A z jakich nowoczesnych technologii korzysta dział sprzedaży i marketingu?
Ciężko wymieniać wszystkie narzędzia. Jako hotel będący członkiem Marriott International korzystamy z wielu rozwiązań sieciowych, które każdego dnia ułatwiają nam komunikację i sprzedaż.
W kwestii analizy działań marketingowych polegamy na narzędziach od Google’a, firmy Meta (Facebook, Instagram), ale również na rozwiązaniach innych dostawców. Wszystko po to, by mieć pewność, że prowadzone aktywności przynoszą efekt. Oczywiście, nie zawsze będziemy na plusie, ale właśnie po to analizujemy nasze działania, by wyciągać wnioski i walczyć o dobre ROI.
Jaką ofertę przygotowaliście dla klientów konferencyjnych?
Wielokrotnie podkreślałam historię miejsca, ale Verte to również miejsce spotkań, które wykorzystuje innowacyjne technologie audio-video. W hotelu bez problemu obsłużymy promocję nowego auta, które goście wydarzenia będą mogli podziwiać bezpośrednio…Cały tekst publikujemy w Świat-Hoteli listopad-grudzień 2022. Kliknij, aby zapoznać się z pełną treścią.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.