Faber Meble dla hotelu Bristol

Udostępnij artykuł

– Ważne jest uświadomienie sobie zależności, że moda w ogrodach zmienia się tak jak i we wnętrzach – powoli. W tym roku nadal królować będą proste formy, nowoczesne i oryginalne rozwiązania. Należy pamiętać, że ogród traktowany jest często jak przedłużenie pomieszczeń restauracyjnych, czy też hotelowych – dodaje nasza rozmówczyni.
Meblowi eksperci twierdzą, że meble ogrodowe to bardzo ważna inwestycja, której nie powinno się postrzegać jako wartość dodaną hotelu, lecz jako standard. – Wiele osób poznaje i ocenia hotel najpierw właśnie od tej strony, przychodząc z wizytą do hotelowej restauracji, zanim polecą komuś nocleg w tym obiekcie. Ważnym jest więc, aby inwestycja ta podkreślała własną indywidualność, a nie głównie reklamowała oferowaną markę piwa – mówi Jolanta Achterberg z firmy meblowej Haste Trade & Design.
Jeśli chodzi o trendy w meblowaniu ogrodów, to od zeszłego sezonu utrzymuje się moda na dzielenie powierzchni ogrodów czy tarasów na dwie lub więcej części kreując w ten sposób strefę "lounge" z niskimi fotelami i kanapami oraz strefę restauracyjną. Zaletą tego wyboru jest możliwość optymizacji użycia wolnych miejsc, nie zapominając o zaoferowaniu klientom możliwości spożycia posiłku "en tête à tête". Ponadto, oprócz mebli, powinno się zakupić poduszki i materace z akrylu, które są przystosowane do zmiennych warunków atmosferycznych (intensywne promieniowanie słoneczne, deszcz). Warto postawić na intensywne kolory – fioletowy, zielony, turkusowy, pomarańczowy, które będą kontrastowały z meblami. Ważnym elementem są także parasole przeciwsłoneczne, skrzynie do składowania, chłodziarki.

Opublikowano: 31.03.2010
Aktualizacja: 31.03.2010