Falafel debiutuje w ofercie McDonald’s

Udostępnij artykuł
Kotleciki z ciecierzycy właśnie dołączyły do oferty produktowej sieci. W jej skład wchodzą teraz trzy nowe pozycje, a wśród nich McWrap® Tzatziki z Falafelami, świeża Sałatka Falafel i Finger Food Falafel.

Do oferty McDonald’s 14 lipca dołączyły kotleciki z ciecierzycy i batata. Znany na całym świecie falafel, stanowią popularną potrawę, będącą często przysmakiem wegetarian i fleksitarian. Po Veggie Burgerze, który zadebiutował w restauracjach McDonald’s w Polsce w kwietniu tego roku, to kolejne roślinne pozycje w menu McDonald’s dedykowane tym, którzy pragną chwycić coś pysznego i zjeść sycący, ale bezmięsny posiłek.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE czerwiec-lipiec 2021
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<


McWrap Tzatziki z Falafelami to zupełnie nowa odsłona delikatnego, pszennego placka. Tym razem wypełniono go falafelami i uzupełniono warzywami, takimi jak ogórek, sałata, świeża papryka i lekko ostra czerwona cebula. Smaku dopełnia biały ser sałatkowy i sos Tzatziki.

Kolejną propozycją dla tych, którzy mają ochotę na coś lekkiego, jest zupełnie nowa Sałatka Falafel. Mix świeżych sałat z burakiem, plasterki pomidora, długo dojrzewający Ser Cesarski, a do tego grzanki i falafele. Finger Food Falafel, czyli cztery sztuki kuleczek z kminkiem i ziołami.

Wprowadzeniu nowych pozycji do menu McDonald’s towarzyszy spot telewizyjny:

McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa ponad 470 restauracji sieci, które zatrudniają ponad 27 000 osób. Prawie 90% z nich to obiekty prowadzone przez ponad 70 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 20.07.2021
Aktualizacja: 20.07.2021