Fine Dining Week już w listopadzie

Udostępnij artykuł
Wielkie święto najwyższej jakości sztuki kulinarnej odbędzie się w prawie 70 restauracjach w siedmiu największych aglomeracjach. Na stronie www.FineDiningWeek.pl trwają wcześniejsze rezerwacje w festiwalowej cenie zapewniające dostęp do najlepszych stolików 24h przed innymi.

Pandemia wymusiła, by fine dining odnalazł się na nowo. Stąd hasło edycji: #NowyFineDining. Dzisiejszy luksus to składniki i doświadczenie, jakie daje ich perfekcyjne przygotowanie i autorska kreatywna prezentacja. Polscy, fine diningowi szefowie kuchni i wiele restauracji przetrwało, poszukując nowej tożsamości i nowego miejsca na mapie sztuki kulinarnej i restauracyjnej.

Ogromny sukces wspólnej z Nocnym Marketem letniej formuły Neo(n)Bistro pokazał głód nowej formy fine diningu pośród świadomych polskich gości – mówią Paweł Światczyński i Maciej Żakowski, współorganizatorzy. Stąd listopadowy Fine Dining Week dedykowany jest nowej tożsamości. Także autodefinicji najwyższej próby kulinariów w Polsce, która jest wielka szansą dla polskiej sceny na międzynarodową sławę.

Tradycyjnie wszyscy goście otrzymają w prezencie festiwalowy cocktail Martini Fiero & Kinley Tonic Water.

#NowyFineDining potrwa od 17 listopada do 5 grudnia i odbędzie się w siedmiu regionach Polski. Organizatorzy wraz z blisko siedemdziesięcioma najwybitniejszymi restauracjami spodziewają się nawet 15 tys. gości. Podczas Festiwalu będzie można odkrywać najwybitniejsze restauracje w specjalnej cenie festiwalowej (do -50 proc.) wraz z prezentami od partnerów. Szefowie kuchni zaserwują gościom autorskie pięciodaniowe menu #SpozaKarty dzieląc się z nimi swoją filozofią kuchni i dając tym samym artystyczny wyraz swojej twórczości kulinarnej. Podczas zimowej edycji Fine Dining Week do każdego posiłku goście otrzymają prezenty od partnerów festiwalu! Rezerwacji stolików można na stronie www.FineDiningWeek.pl.,

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE – RAPORT 2021
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 05.10.2021
Aktualizacja: 05.10.2021