HRS (Hospitality & Retail Systems) – realizując następny krok w strategii globalnej ekspansji, HRS ogłasza swoje wejście na rynek Polski, poprzez akwizycję lidera w zakresie świadczenia usług serwisowych dla rynku hospitality i retail w Polsce.
Polska jest jednym z najszybciej rozwijających się krajów w Unii Europejskiej i 16-stym najczęściej odwiedzanych krajem świata według rankingu Światowej Organizacji Turystycznej.
Atrakcje turystyczne w Polsce są różnorodne, od gór na południu po piaszczyste plaże północy i noszą ślady prawie wszystkich stylów architektury. Główna oferta Polski dla turystów proponuje rodzaje aktywności takie jak narciarstwo, żeglarstwo, wędrówki górskie, wspinaczka ale również agroturystykę i zwiedzanie zabytków historycznych.
– Polska posiada bardzo silny rynek hotelarski i retail’owy i wierzymy, że dzięki połączeniu naszego profesjonalnego serwisu i pełnego zakresu innowacyjnych rozwiązań IT, HRS przedstawi rozwiązania pełne zalet dla wszystkich naszych partnerów i klientów w kraju – skomentowała Joanne Vaughan, twórca i dyrektor naczelny całej grupy HRS.
Hospitality & Retail Systems (HRS) jest międzynarodową firmą i globalnym liderem świadczącym usługi IT dla sektorów hospitality i retail. Od ponad 28 lat HRS wprowadzał innowacyjne rozwiązania do zarządzania hotelami, restauracjami, sieciami handlowymi, stadionami, SPA oraz klubami fitness. Serwisowa oferta HRS zawiera: analizy przedprojektowe, dostawę sprzętu i oprogramowania, strategiczne konsultacje biznesowe, rozwiązania instalacyjne i integracyjne, szkolenia i konsultacje, 24/7 serwis techniczny wraz z szerokim zakresem profesjonalnych usług.