Galeria Katowicka wspiera najemców gastronomicznych usługą darmowej dostawy

Udostępnij artykuł
Z powodu pandemii i obowiązujących obostrzeń restauracje wciąż zmuszone są działać w ograniczonym zakresie. W trudnej sytuacji swoich najemców i klientów wspiera Galeria Katowicka, uruchamiając dedykowaną im usługę. „Dowozimy za free” to nowe rozwiązanie, które pozwoli katowiczanom zamawiać ulubione dania z oferty lokali gastronomicznych, znajdujących się w Katowickiej, w opcji z zupełnie darmową dostawą.

Jak pokazuje raport „Polaków portfel własny – zakupy w dobie pandemii”, przygotowany na zlecenie Santander Consumer Banku, już co czwarty Polak decyduje się na zamawianie jedzenia online. Podążając za aktualnymi preferencjami konsumentów Galeria Katowicka przygotowała rozwiązanie, które zadowoli nie tylko klientów, ale też pozwoli wesprzeć najemców gastronomicznych. Celem nowo powstałej inicjatywy „Dowozimy za free” jest zachęcenie do korzystania z oferty restauracji znajdujących się w katowickiej galerii.  

Od początku pandemii wdrażamy rozwiązania mające na celu wsparcie naszych najemców i zwiększenie zainteresowania ich ofertą. Wychodząc naprzeciw ostatnim trendom konsumenckim wprowadziliśmy usługę „Dowozimy za free”, w której to nie klienci czy najemcy, ale Galeria Katowicka w całości pokrywa koszty dowozu posiłków – mówi Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej.

Bezpłatna dostawa, dostępna w ramach „Dowozimy za free”, obowiązuje w promieniu 10 kilometrów od katowickiego centrum handlowego, a cały proces zamówienia odbywa się online. Mechanizm jest prosty. Klienci po wejściu na stronę Galerii Katowickiej wybierają odpowiedni lokal, a następnie zamawiają dowolne pozycje z menu. Z usługi można skorzystać pod adresem: galeriakatowicka.eu/bezplatny-dowoz. Obecnie w akcji biorą udział: Pasibus, Sushi Do oraz wkrótce Papa Diego, choć w planach jest objęcie usługą większej liczby lokali.

Po ponownym otwarciu centrów handlowych Galeria Katowicka nadal funkcjonuje w najwyższym reżimie sanitarnym, przypominając swoim klientom o podstawowych zasadach bezpieczeństwa, takich jak dystans, dezynfekcja rąk oraz zasłanianie ust i nosa.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE grudzień 2020
>> kliknij, aby się zapoznać
się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 09.02.2021
Aktualizacja: 09.02.2021