Galeria Młociny z kolejnymi markami

W czerwcu i lipcu swoje drzwi dla centrum handlowego otworzyło blisko dwadzieścia nowych sklepów oraz lokali. Oferta powiększa się z każdym miesiącem zaskakując zarówno miłośników mody, jak i tych stawiających na rozpieszczanie podniebienia.

Galeria Młociny z każdym miesiącem powiększa swoją ofertę o nowe marki modowe, ale nie tylko. Nowych najemców znalazła także Hala Hutnik. Wśród nowości oferowanych w Strefie Spotkań i Dań pojawił się popularny Bobby Burger, a także Love It z prawdziwymi, włoskimi smakami. Na miłośników kulinarnych podróży czeka również Sobremesa, którą warszawiacy do tej pory znali z Hali Koszyki. Lokal oferujący wina oraz słynne tapas – niewielkie przekąski znane z hiszpańskich barów.

W Galerii Młociny z Włoch, czy Hiszpanii można przenieść się prosto do Meksyku. Papa Diego, lokal serwujący wyraziste, meksykańskie smaki w trzech odsłonach, jest kolejną nowością gastronomiczną Strefy Spotkań i Dań. Z kolei miłośników alkoholi rzemieślniczych ucieszy debiut Nalewaka, sklepu oferującego najlepsze piwa i wina dostarczane bezpośrednio od producentów. Na spacerujących Aleją Mody na poziomie 1 czeka lokal znanej sieci Sushi Zushi, który kusi azjatyckimi smakami. W najbliższym czasie w Galerii Młociny spodziewać możemy się również kolejnych nowości.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE RAPORT 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.