Galeria Wroclavia rozdaje vouchery do restauracji i kawiarni

Udostępnij artykuł
Akcja „Zrób zakupy i #WspierajGastro” rozpocznie się 8 marca. Zasady są bardzo proste. Każdy, kto zrobi zakupy we Wroclavii na kwotę co najmniej 150 zł, otrzyma voucher o wartości 20 zł do wykorzystania w strefie Grand Kitchen.
Jak się przyłączyć do #WspierajGastro”?

Vouchery będą dostępne na stoisku promocyjnym zlokalizowanym w pobliżu fontanny. Wystarczy okazać paragon na wspomnianą kwotę lub maksymalnie trzy paragony, które łącznie będą dawały tę sumę. Przy odbiorze należy wskazać restaurację lub kawiarnię, z oferty której chcemy w ten sposób skorzystać. Zamówienia z wykorzystaniem voucherów realizowane będą wyłącznie na wynos w godzinach otwarcia Wroclavii (9:00-21:00).

Bogactwo smaków

Do programu przystąpiło niemal 20 najemców centrum, czyli kawiarni i restauracji serwujących dania z całego świata. Wśród nich są popularne, lokalne marki gastronomiczne. Należą do nich Pasibus, Doner Express, Express Oriental, Etno Cafe i Polish Lody, a także jedyne w mieście Izumi Sushi oraz tajskie Coco Chang. Miłośnicy zdrowych i lekkich posiłków mogą skorzystać z oferty Salad Story. Zwolenników tradycyjnej polskiej kuchni z pewnością ucieszy menu kuchni Lepione. Dla kawiarnianych smakoszy atrakcją mogą okazać się vouchery do kawiarni A. Blikle, Cafe Vincent, Costa Coffee, So Coffee, Grycan czy Green Cafe Nero. W ramach akcji, klienci Wroclavii, będą mogli również skorzystać z oferty Bubble Tea oraz zamówić zdrowe, świeże soki z Frankie’s czy Summer Taste.

Korzyści z Cashback

Akcja „Zrób zakupy i #WspierajGastro” zaplanowana jest do 20 marca. Aby wziąć w niej udział i otrzymać voucher, należy być użytkownikiem programu Cashback Wroclavia. To program, który daje możliwość zwrotu części pieniędzy wydanych na zakupy we wszystkich sklepach Wroclavii, nawet 150 zł rocznie. Wystarczy zarejestrować się w aplikacji mobilnej lub na stronie Wroclavii,
a następnie rejestrować zakupy i automatycznie zbierać punkty.

Odpowiadając na aktualną sytuację związaną z pandemią, chcieliśmy stworzyć ciekawy program. Chodzi zarówno o wsparcie naszych najemców gastronomicznych, jak i tych z innych branż. Jednocześnie odpowiadamy na oczekiwania klientów. Mmieszkańców regionu, którzy potrzebują poczucia normalności, kontaktu z drugim człowiekiem i dostępu do oferty „na żywo”, z możliwością obejrzenia, dotknięcia, przymiarek. Dlatego serdecznie zapraszamy do udziału w naszej akcji i odwiedzenia Wroclavii, oczywiście zgodnie z procedurami sanitarnymi, czyli dystans, dezynfekcja, maseczka – podkreśla Anna Kula, rzecznik prasowy Wroclavii.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.