Galerie handlowe wspierają najemców gastronomicznych

Udostępnij artykuł
Od 4 maja Polacy mogą ponownie korzystać z ofert sklepów w centrach handlowych. Pierwsze tygodnie po zniesieniu części obostrzeń pokazały, że Polacy wyczekiwali powrotu życia społecznego i zakupów stacjonarnych. Spółka Unibail-Rodamco-Westfield zorganizowała akcje wspierające lokale gastronomiczne w swoich obiektach w Warszawie – Westfield Arkadia, Galerii Mokotów, Galerii Wileńskiej oraz we wrocławskiej Wroclavii.

Od początku maja tego roku rząd poluzował obostrzenia obowiązujące handel. Sklepy, także te w centrach handlowych, zostały otwarte. Od 15 maja, odwiedzający centra handlowe ponownie mogą odwiedzić te restauracje i kawiarnie, które prowadzą ogródki zewnętrzne. Z zachowaniem bezpiecznego dystansu między stolikami. Już 28 maja klienci będą mogli w pełni skorzystać z oferty lokali gastronomicznych. Przy założeniu 50 proc. maksymalnego obłożenia i zachowaniu wypracowanych zasad bezpieczeństwa. Polski oddział spółki Unibail-Rodamco-Westflield postanowił pomóc swoim najemcom w przywróceniu ruchu w ich lokalach, organizując akcje promocyjne.

Zależy nam na tym, by stworzyć dla naszych klientów najlepszy powrót do zakupów stacjonarnych. Tym samym na wsparciu naszych najemców. Centra handlowe w pierwszym tygodniu maja odnotowały bardzo dobre wyniki. To tylko potwierdza, jak bardzo klienci są spragnieni powrotu do normalności.  Dlatego też w najbliższym czasie w centrach zarządzanych przez  Unibail-Rodamco-Westfield zaplanowaliśmy szereg akcji promocyjnych i kampanii. Ich celem jest zwiększenie ruchu nie tylko w lokalach handlowych, lecz także w strefie gastronomicznej – komentuje Grzegorz Grajkowski, Director of Operations Unibail-Rodamco-Westfield w Polsce. – Jednocześnie podkreślamy, że zawsze działamy z zachowaniem najwyższych standardów higieny i bezpieczeństwa, tak aby zarządzane przez nas galerie były możliwie najbezpieczniejszym miejscem dla odwiedzających – dodaje.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE maj 2021
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<
„Zrób zakupy i #WspierajGastro”

Jedną z ważnych inicjatyw podejmowanych przez URW jest akcja promocyjna „Zrób zakupy i #WspierajGastro”. Za zakupy w centrach handlowych i okazanie paragonów w odpowiednim punkcie, klienci mogą dostać vouchery do wykorzystania w strefach gastronomicznych. Pilotażowa odsłona programu odbyła się w marcu tego roku we Wroclavii. W drugim tygodniu maja skorzystali z niej także klienci Westfield Arkadia. Odwiedzający Galerię Mokotów i Wroclavię będą mogli otrzymać vouchery za zakupy zrealizowane od 7 do 19 czerwca.

Mechanizm akcji „Zrób zakupy i #WspierajGastro” jest bardzo prosty. Za każde wydane 150zł klienci wyżej wymienionych galerii handlowych, uczestniczący w programach lojalnościowych, otrzymają vouchery o wartości 30 zł. Będą mogli je wykorzystać w wybranych kawiarniach i restauracjach.

Program „Zrób zakupy i #WspierajGastro” jest przeznaczony dla użytkowników programu Cashback. Aby z niego korzystać, wystarczy zarejestrować się w aplikacji mobilnej danego centrum handlowego lub na jego stronie internetowej.

„Zasmakuj w zakupach”

W Galerii Wileńskiej natomiast 26 maja startuje akcja „Zasmakuj w zakupach”, działająca na podobnych zasadach jak „Zrób zakupy i #WspierajGastro”. Każdy, kto wyda w tym praskim centrum handlowym przynajmniej 100zł i zarejestruje paragon, otrzyma voucher. Ważny do końca czerwca tego roku o wartości 20 zł do wykorzystania w strefie gastronomicznej Galerii Wileńskiej. Akcja skierowana jest do stałych klientów galerii, którzy korzystają z programu lojalnościowego.

Dodatkowo z myślą o wsparciu najemców gastronomicznych w Westfield Arkadia, Galerii Mokotów i Wroclavii powstały zewnętrzne ogródki stolikowe przygotowane przez Unibail-Rodamco-Westfield, w których klienci mogą spożywać posiłki zakupione u najemców.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 26.05.2021
Aktualizacja: 26.05.2021