Od 4 maja Polacy mogą ponownie korzystać z ofert sklepów w centrach handlowych. Pierwsze tygodnie po zniesieniu części obostrzeń pokazały, że Polacy wyczekiwali powrotu życia społecznego i zakupów stacjonarnych. Spółka Unibail-Rodamco-Westfield zorganizowała akcje wspierające lokale gastronomiczne w swoich obiektach w Warszawie – Westfield Arkadia, Galerii Mokotów, Galerii Wileńskiej oraz we wrocławskiej Wroclavii.

Od początku maja tego roku rząd poluzował obostrzenia obowiązujące handel. Sklepy, także te w centrach handlowych, zostały otwarte. Od 15 maja, odwiedzający centra handlowe ponownie mogą odwiedzić te restauracje i kawiarnie, które prowadzą ogródki zewnętrzne. Z zachowaniem bezpiecznego dystansu między stolikami. Już 28 maja klienci będą mogli w pełni skorzystać z oferty lokali gastronomicznych. Przy założeniu 50 proc. maksymalnego obłożenia i zachowaniu wypracowanych zasad bezpieczeństwa. Polski oddział spółki Unibail-Rodamco-Westflield postanowił pomóc swoim najemcom w przywróceniu ruchu w ich lokalach, organizując akcje promocyjne.
Zależy nam na tym, by stworzyć dla naszych klientów najlepszy powrót do zakupów stacjonarnych. Tym samym na wsparciu naszych najemców. Centra handlowe w pierwszym tygodniu maja odnotowały bardzo dobre wyniki. To tylko potwierdza, jak bardzo klienci są spragnieni powrotu do normalności. Dlatego też w najbliższym czasie w centrach zarządzanych przez Unibail-Rodamco-Westfield zaplanowaliśmy szereg akcji promocyjnych i kampanii. Ich celem jest zwiększenie ruchu nie tylko w lokalach handlowych, lecz także w strefie gastronomicznej – komentuje Grzegorz Grajkowski, Director of Operations Unibail-Rodamco-Westfield w Polsce. – Jednocześnie podkreślamy, że zawsze działamy z zachowaniem najwyższych standardów higieny i bezpieczeństwa, tak aby zarządzane przez nas galerie były możliwie najbezpieczniejszym miejscem dla odwiedzających – dodaje.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE maj 2021
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<
„Zrób zakupy i #WspierajGastro”
Jedną z ważnych inicjatyw podejmowanych przez URW jest akcja promocyjna „Zrób zakupy i #WspierajGastro”. Za zakupy w centrach handlowych i okazanie paragonów w odpowiednim punkcie, klienci mogą dostać vouchery do wykorzystania w strefach gastronomicznych. Pilotażowa odsłona programu odbyła się w marcu tego roku we Wroclavii. W drugim tygodniu maja skorzystali z niej także klienci Westfield Arkadia. Odwiedzający Galerię Mokotów i Wroclavię będą mogli otrzymać vouchery za zakupy zrealizowane od 7 do 19 czerwca.
Mechanizm akcji „Zrób zakupy i #WspierajGastro” jest bardzo prosty. Za każde wydane 150zł klienci wyżej wymienionych galerii handlowych, uczestniczący w programach lojalnościowych, otrzymają vouchery o wartości 30 zł. Będą mogli je wykorzystać w wybranych kawiarniach i restauracjach.
Program „Zrób zakupy i #WspierajGastro” jest przeznaczony dla użytkowników programu Cashback. Aby z niego korzystać, wystarczy zarejestrować się w aplikacji mobilnej danego centrum handlowego lub na jego stronie internetowej.
„Zasmakuj w zakupach”
W Galerii Wileńskiej natomiast 26 maja startuje akcja „Zasmakuj w zakupach”, działająca na podobnych zasadach jak „Zrób zakupy i #WspierajGastro”. Każdy, kto wyda w tym praskim centrum handlowym przynajmniej 100zł i zarejestruje paragon, otrzyma voucher. Ważny do końca czerwca tego roku o wartości 20 zł do wykorzystania w strefie gastronomicznej Galerii Wileńskiej. Akcja skierowana jest do stałych klientów galerii, którzy korzystają z programu lojalnościowego.
Dodatkowo z myślą o wsparciu najemców gastronomicznych w Westfield Arkadia, Galerii Mokotów i Wroclavii powstały zewnętrzne ogródki stolikowe przygotowane przez Unibail-Rodamco-Westfield, w których klienci mogą spożywać posiłki zakupione u najemców.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.