Gelateria Ice Dream jeszcze z dwoma nowymi punktami w tym roku

Udostępnij artykuł
Nowe stoiska, wraz z działającą od kwietnia br. lodziarnią w warszawskiej Arkadii, to początek dla ogólnopolskiej sieci lodziarni opierających się na koncepcie „self-service ice cream”. To intensywny czas dla marki. Punkt znajdujący się w Galerii Katowickiej wystartuje szybciej niż planowano, bo już 28 listopada. Z kolei w Mikołajki, czyli 6 grudnia w Avenida Poznań zostanie otwarta kolejna lodziarnia Ice Dream. Stoisko znajdzie się na drugim piętrze centrum, w strefie Avenida Lounge.


Choć zbliża się zima, a my mówimy o lodach, koniec bieżącego roku to dla nas bardzo gorący okres. Dwa otwarcia, dwa polskie miasta, dwie galerie handlowe i zupełnie nowa dla mieszkańców Katowic i Poznania propozycja na jedzenie lodów. Doświadczenie wyniesione z warszawskiej Arkadii pokazało nam, że koncept jest atrakcyjny zarówno dla klientów, jak i dla samego centrum. Niespotykany pomysł na serwowanie i jedzenie lodów to z jednej strony nowość dla konsumentów, z drugiej – dobry sposób na urozmaicenie strefy foodcourt – mówi Jakub Szeliga, współzałożyciel gelaterii Ice Dream.

Koncepcja „self service ice cream” przybyła z Włoch, gdzie stoiska tego typu cieszą się dużą popularnością. W Polsce pomysł postanowiła rozwinąć marka Ice Dream. Idea opiera się na tym, że swój lodowy deser każdy tworzy tu samodzielnie. Najpierw należy wybrać wafelek lub kubeczek, potem nałożyć wybrane smaki włoskich lodów, a następnie udekorować je rozmaitymi dodatkami. Na koniec deser jest ważony przy kasie, a jego cena zależy od wagi gotowej porcji.  

W ofercie Ice Dream znajdują się smaki tradycyjne, takie jak śmietanka czy czekolada, ale też bardziej zaskakujące, jak zielona herbata, czarna wanilia czy słony karmel. Z myślą o dzieciach powstają tu propozycje smakowe takie jak np. jednorożec, wata cukrowa czy niebieskie migdały, a pod kątem wegan owocowe sorbety. Koncept wyróżnia się ogromną ilością oryginalnych dodatków, wśród których można znaleźć m.in. kuleczki jadalnego brokatu, cząstki świeżych owoców, domowe marmolady oraz kolorowe i błyszczące posypki.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 20.11.2019
Aktualizacja: 20.11.2019