Green Caffè Nero rozda 40 tys. bonów na kawę

Udostępnij artykuł
Od 11 do 24 grudnia użytkownicy aplikacji mobilnej będą mogli skorzystać ze specjalnych przedświątecznych ofert w ramach kalendarza adwentowego. Każdego dnia czekają na nich nowe rabaty, dodatkowe pieczątki oraz ciekawostki z życia kawiarni.

W tym roku grupa kawiarni Green Caffè Nero przygotowała coś specjalnego dla gości oraz użytkowników dedykowanej aplikacji mobilnej. Aby świętować Boże Narodzenie, sieć rozda 40 tys. bezpłatnych kuponów na kawę. Ponadto, każdego dnia na użytkowników aplikacji czekają specjalnie przygotowane niespodzianki i rabaty oraz ciekawostki z życia kawiarni. Kto stworzył wyjątkowy wystrój kawiarni, m.in. ciekawe ornamenty? W jaki sposób wypalana jest kawa, żeby uzyskać tak wspaniały aromat? Co Green Caffé Nero zrobiło na rzecz środowiska? Te i inne nowinki, a także informacje o promocjach na asortyment kawiarni dostępne są w aplikacji mobilnej Green Caffè Nero do 24 grudnia włącznie.

SWEETS & COFFEE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE I NIEZALEŻNE
CZASOPISMO BRANŻY
> link do aktualnego numeru <
Wybrana kawa i herbata na każdy dzień adwentu

W zimowym menu dostępne są opcje klasyczne oraz świąteczne propozycje – Latte Jeżynowa, Latte Tiramisu czy herbata capri – orzeźwiająco-rozgrzewający napar na bazie ziół. Do jedzenia goście wybierać mogą m.in. tort czekoladowy, tort makowy czy tradycyjne szwedzkie ciasto Princessa. Dla fanów wytrawnych smaków na bieżąco przygotowywane zostają kanapki z pieczywa na zakwasie Levain i świeżych składników. Green Caffè Nero posiada również ofertę dostosowaną do wegan – wybór roślinnych alternatyw dla mleka, a także przekąski przygotowane bez użycia składników pochodzenia zwierzęcego.

Każdy, kto chce cieszyć się adwentowymi rabatami, może pobrać aplikację Green Caffè Nero, dostępną w systemach Android (Google Play) oraz iOS (AppStore). Posiada ją już ponad milion zarejestrowanych użytkowników. Kawiarnia oferująca ekologiczne idee, dzięki aplikacji rozwiązuje problem nadprodukcji fizycznych, papierowych kart lojalnościowych. Posiadacze podstemplowanych kart mogą przynieść ją do jednego z lokali i poprosić baristę o przeniesienie pieczątek do aplikacji.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 16.12.2019
Aktualizacja: 16.12.2019