Green Caffè Nero rusza z usługą „Zamów i odbierz”

Udostępnij artykuł
Funkcja wbudowana jest w aplikację lojalnościową Green Caffè Nero. Można w niej nie tylko zbierać pieczątki na kawę czy korzystać ze specjalnych promocji dla użytkowników. Tylko także zamawiać produkty z oferty. Nowa funkcjonalność dostępna jest już w większości kawiarni w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu.

„Zamów i odbierz” to funkcja znana klientom w naszym kraju z wielu miejsc, choć przede wszystkim w odniesieniu do zakupów produktów nieżywnościowych.

Będąc na mieście, w samochodzie, czy nawet siedząc w naszym lokalu możemy włączyć aplikację, wybrać konkretną lokalizację, następnie przejść do menu, wybrać produkty, na które mamy ochotę, złożyć zamówienie i opłacić je podpiętą do aplikacji kartą płatniczą opisuje działanie usługi „Zamówi i odbierz” Adam Ringer, prezes Green Caffè Nero. Po chwili w aplikacji pojawi się informacja, że zamówienie jest w trakcie realizacji, a następnie że jest gotowe do odbioru. Warunkiem możliwości korzystania z tego udogodnienia jest oczywiście zainstalowanie naszej aplikacji na urządzeniu mobilnym – dodał Adam Ringer.

Każde zamówienie na kawę premiowane będzie wirtualnymi pieczątkami – ziarenkami w aplikacji lojalnościowej Green Caffè Nero. Na początek i zachętę sieć przygotowała szereg promocji, w tym m.in. promocję „przybij5”, w ramach której za zamówienie złożone przez aplikację z użyciem kodu „przybij5” na kartę lojalnościową trafi aż pięć ziarenek. Aplikację Green Caffè Nero z funkcjonalnością „zamów i odbierz” można pobrać ze sklepów App Store oraz Google Play.

Nasza nowa usługa to kolejne ułatwienie dla klientów. Jesteśmy jedną z pierwszych sieci kawiarni, która oferuje taką usługę. Już teraz wszyscy, który dysponują aplikacją Green Caffè Nero w swoim smartfonie mogą bez czekania i kolejek zamawiać ulubione kawy, przekąski i ciasta. Bezdotykowa płatność i szybki odbiór to kolejne atuty naszej oferty dodał Adam Ringer.

Usługa „zamów i odbierz” dostępna jest już w kawiarniach Green Caffè Nero na terenie Warszawy, Krakowa i Wrocławia.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2021
> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Rynek-Dostawcow-HoReCa-RAPORT-2021.png

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 27.04.2021
Aktualizacja: 27.04.2021