Grycan: Gratisowa kulka lodów lub zabawka w nowej promocji

Udostępnij artykuł
Za każde sześć kulek lodów można otrzymać gratis dodatkową kulkę lub kolorową zabawkę ścierającą ołówek, gadżet dla ucznia czy przedszkolaka!* W zabawie można wziąć udział we wszystkich lodziarnio-kawiarniach Grycan – Lody od pokoleń. Promocja trwa od 16 sierpnia do 15 września 2021 roku.

Mamy pełnię sezonu lodowego. Piękna pogoda sprzyja słodkim chwilom przyjemności. Zwłaszcza, że przed nami początek roku szkolnego. Bardzo się cieszymy, że nasi goście chętnie odwiedzają lodziarnio-kawiarnie, zwłaszcza po zakupach z dziećmi. Specjalnie dla nich przygotowaliśmy nową ofertę specjalną. Za każde zakupione sześć kulek lodów kolejna porcja lub zabawka ścierająca ołówek gratis – mówi Małgorzata Grycan – współwłaścicielka sieci Grycan – Lody od pokoleń. Serdecznie zapraszamy do naszych lodziarnio-kawiarni, a dzieci zachęcamy do kolekcjonowania kolorowych figurek!

W ramach promocji użytkownicy aplikacji Goodie za każde zakupione sześć kulek lodów mogą otrzymać gratis kolejną kulkę lub kolorową zabawkę do ścierania dostępną w kilkunastu różnych wzorach. Każda zabawka składa się z kilku elementów i można się nią bawić, jak mini puzzlami.  Oferta obowiązuje również wszystkich klientów (także tych nie posiadających aplikacji), którzy jednorazowo zakupią sześć kulek w lodziarnio-kawiarni. Zabawki dostępne do wyczerpania zapasów.

W zabawie można wziąć udział we wszystkich lodziarnio-kawiarniach Grycan – Lody od pokoleń od 16 sierpnia do 15 września 2021 roku.

*Zabawki są odpowiednie dla dzieci powyżej 3 roku życia.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE czerwiec-lipiec 2021
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 17.08.2021
Aktualizacja: 17.08.2021