Grycan otwiera sklep online

Udostępnij artykuł
Marka uruchomiła sprzedaż na platformie Allegro. Wybrane lody, torty lodowo-bezowe, ciasta oraz kawa są już dostępne. Dostawy realizowane są na terenie Warszawy.

Sieć lodziarnio-kawiarni to dzieło naszego życia, a także wielka radość i duma. Niestety, w tym trudnym czasie nie możemy gościć klientów w naszych lokalach. Dlatego otworzyliśmy lodziarnię  online. Chcemy aby nasi goście mogli delektować się ulubionymi lodami, tortami lodowo-bezowymi, ciastkami oraz wyśmienitą kawą w domowym zaciszu – mówi Elżbieta Grycan– właścicielka marki Grycan – Lody od pokoleń. Mamy nadzieję, że wkrótce znowu spotkamy się w lodziarnio-kawiarniach, a tymczasem zachęcamy
do zapoznania się z naszą ofertą dostępną w dostawie!

W sklepie internetowym Grycan – Lody od pokoleń dostępne są wybrane smaki lodów, sorbetów z owoców i lodów wegańskich w opakowaniach o pojemności 500 ml i 1100 ml oraz lody Tiramisu w pudełku 900 ml. W menu lodziarni online znalazły się również:  torty lodowo-bezowe, ciastka i ciasta przygotowywane ręcznie, według tradycyjnych, rodzinnych receptur we własnych pracowniach cukierniczych. Aby zachować ich świeżość i smak, ciastka zostały zamrożone natychmiast po wyprodukowaniu. W lodziarnio-kawiarni online można je kupić w opakowaniach po cztery sztuki – rozmrozić i zjeść na deser wspólnie z rodziną lub rozmrażać po jednym zostawiając resztę na później.

Ofertę uzupełnia kawa z mieszanki osobiście wybranej przez właścicieli w rodzinnej włoskiej palarni.

Sklep online marki Grycan jest dostępny TUTAJ. Dostawy realizowane są na terenie Warszawy przez własnych kierowców, z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 09.04.2020
Aktualizacja: 09.04.2020