Hochland Sielski – nowe sery żółte

Udostępnij artykuł
Portfolio marki rozszerza się o nowy brand – Hochland Sielski. Nowe sery żółte w plastrach pochodzą z najczystszych terenów Polski, zwanych Zielonymi Płucami Polski. Mleko, które jest podstawą tego produktu, pochodzi od krów z polskich rodzinnych gospodarstw, w których dba się o dobrostan zwierząt. Hochland Sielski to trzy warianty smakowe. Opakowania są zamykane na rzep, co zapewnia długą świeżość produktu. Dodatkowo może służyć również jako opakowanie na kanapki czy do segregacji drobnych przedmiotów.

Do wyboru są: Hochland Sielski Klasyczny wyróżnia delikatnie słodki, zrównoważony smak i charakterystyczne dziury. Hochland Sielski Śmietankowy to propozycja dla miłośników aksamitnych, łagodnych smaków i serowej delikatności. Z kolei Hochland Sielski Wyrazisty ma intensywny, dojrzały smak – będzie idealny dla koneserów wytrawnych serów.

Dzięki innowacyjnemu w kategorii opakowaniu ze szczelnym zamknięciem na rzep, sery na dłużej zachowują swoją świeżość. Co więcej, funkcjonalne opakowanie można zgodnie z ideą zero waste, wykorzystać później do innych celów. Zarówno do celów spożywczych, jak i niespożywczych. Na przykład jako opakowanie kanapki śniadaniowej, zabezpieczenie owoców do zamrożenia czy do wygodnego rozdzielenia i segregacji dowolnych drobnych przedmiotów w domu i poza nim. Tworząc opakowania nowych serów, firma Hochland Polska zastosowała technologię pozwalającą na ograniczenie zużycia plastiku o ponad 30 proc. Elementy takie jak tacka można w 100 proc. poddawać recyklingowi.

Sielski z natury

Sery żółte to największa kategoria sera i cały czas dynamicznie rośnie. Konsumenci uwielbiają ten rodzaj serów. Sięgają po nie coraz częściej. Tym bardziej, że mają do wyboru wiele wariantów smakowych i gatunków sera mówi Radosław Jurkowski, Marketing Manager Hochland Polska. Można by pomyśleć, że w tej kategorii trudno zaproponować coś nowego czy przełomowego. A jednak – Hochland Polska wprowadza na rynek nowe sery żółte, które wyróżnia nie tylko doskonały smak, lecz także unikalne, wygodne i proekologiczne opakowanie. Przed laty Hochland wprowadził opakowanie serów żółtych typu otwórz-zamknij, które stało się rynkowym sukcesem, a następnie standardem dla całej kategorii. Teraz wprowadzamy kolejną przełomową innowację. Hochland Sielski to absolutna nowość, która z pewnością zainteresuje fanów serów żółtych, a szczególnie te osoby, które cenią pyszny smak, którym bliska jest natura, filozofia zero waste i… wygodne, funkcjonalne, nowoczesne rozwiązania. 

Wprowadzeniu na rynek serów Hochland Sielski towarzyszy silna zintegrowana kampania promocyjna – najsilniejsza od lat, wśród brandów serów żółtych. Początek kampanii planowany jest na 12 kwietnia. Produkty będą promowane m.in. w telewizyjnej kampanii spotowej i w internecie, w social media i we współpracy z wybranymi influencerami. Działania promocyjne będą również prowadzone w punktach sprzedaży oraz przez działania PR – w mediach branżowych i konsumenckich. Kampanię obsługuje dom mediowy Value Media, kreacje przygotowała agencja FCB Bridge2Fun, za działania public relations odpowiada Quality PR.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2021
> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Rynek-Dostawcow-HoReCa-RAPORT-2021.png

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 19.03.2021
Aktualizacja: 19.03.2021