Jabłonki Swawole 2021: restauratorzy mogą już zgłaszać swój udział

Udostępnij artykuł
Lokale, które przygotują w swoim menu inspirowane jabłkami pozycje oraz dołączą do interaktywnej mapy jabłkowych wydarzeń, mogą skorzystać z darmowych materiałów promocyjnych, komunikacji #jabłonek w TV i działaniach online.

#Jabłonki to czas, kiedy można cieszyć się smakiem najlepszych jabłek późnego lata i swawolić na rozmaite sposoby. Z tej okazji w całej Polsce organizowane są wydarzenia. Muzyczne spotkania w sadach, degustacje rzemieślniczych cydrów, konkursy w pieczeniu szarlotek, a także akcja #Jabłonki w restauracjach. Krótkie podsumowanie ubiegłorocznej edycji można zobaczyć na filmie promocyjnym dostępnym na platformie YouTube.

#Jabłonki są świętem niekomercyjnym i niezwiązanym z żadnym produktem ani producentem. Celem #Jabłonek jest swawolenie. Czyli celebrowanie tego, co u nas najlepsze: natury, piękna i polskich smaków. #Jabłonkowe wydarzenia nie konkurują ze sob. Łączą różnorodne podmioty we wspólnym świętowaniu, którego symbolem jest polskie jabłko. Przykłady lokalnych wydarzeń spod znaku jabłka można znaleźć na interaktywnej mapie dostępnej na stronie jablonki.com

Do #Jabłonek mogą przyłączać się restauracje i kawiarnie z całej Polski

Warunkiem uczestnictwa w akcji jest przygotowanie specjalnego menu. Ma bazować na sezonowych polskich jabłkach. Należy też wykorzystać materiały marketingowe, które udostępnione są bezpłatnie na stronie jablonki.com/materialy-do-pobrania/.

Każda restauracja, włączająca się w świętowanie #Jabłonek może skorzystać z kampanii promujących #Jabłonki. Te będą prowadzone we wrześniu 2021 roku w internecie i ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Restauratorzy, puby i drink-bary mogą dodać swoją ofertę do interaktywnej mapy wydarzeń jabłonkowych dostępnych na jablonki.com/#mapa. Szefowie kuchni i menedżerowie, którzy przedstawią najciekawsze propozycje w menu, będą zaproszeni do zaprezentowania ich w serii live’ów w mediach społecznościowych festiwalu #Jabłonki.

Mapę #Jabłonek i kampanię promocyjną święta organizuje Fundacja State of Poland. Powstała, by przedstawiać nasz kraj w nowym, inspirującym i oryginalnym kontekście. Trafiającym do serc społeczności międzynarodowej – jako miejsce atrakcyjne, stymulujące, z własnym jasno zdefiniowanym i unikalnym charakterem.

Siedziba Fundacji mieści się w Warszawie. Wśród zrealizowanych przez State of Poland projektów znajduje się m.in. kampania edukacyjna Niepospolita, kampania informacyjna Tax Solidarity oraz szereg działań on-line o charakterze wizerunkowym.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE czerwiec-lipiec 2021
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 30.07.2021
Aktualizacja: 02.08.2021