Joanna Janecka o możliwościach organizacji wydarzeń w Event Hall w Fabryce Norblina

Udostępnij artykuł

[SPECJALNIE DLA NAS] W warszawskiej Fabryce Norblina ruszyło nowe miejsce – Event Hall. To przestrzeń konferencyjna dostosowana do organizacji różnorodnych formatów spotkań, konferencji oraz szkoleń. O specyfice miejsca i jego ofercie cateringowej rozmawiamy z Joanną Janecką, Sales & Events Director Fabryka Norblina.

Event Hall to przestrzeń o powierzchni ponad 600m2. Na jakie wydarzenia sprawdzi się najlepiej? Czy organizatorzy mniejszych eventów również znajdą tu dla siebie możliwości ofertowe?

Joanna Janecka: Cały Event Hall to powierzchnia prawie 650m2 więc jesteśmy w stanie gościć tu naprawdę duże grupy, zaczynając od konferencji, poprzez spotkania firmowe, aż po gale i wieczorne imprezy. Tworząc Event Hall staraliśmy się aby był on możliwie plastyczny i uniwersalny, a tym samym pasował do różnego typu i estetyki eventów. Przestrzeń wyposażona została w mobilną ścianę, która pozwala na podzielenie jej na dwie mniejsze przestrzenie, dzięki czemu możemy nawet gościć kilka eventów w tym samym czasie. Jeśli chodzi o ceny to również staramy się podchodzić do nich elastycznie i proponować rozwiązania, które będą satysfakcjonujące dla naszych gości także pod tym względem. 

Ile osób pomieści największa z sal Event Hall, jeśli chodzi o organizację konferencji a ile osób na kolację zasiadaną?

Zapraszamy na konferencje grupy nawet do 500 osób, sale są wyposażone w świetny sprzęt techniczny, ekrany, nagłośnienie i wszystkie elementy, które ułatwiają organizację tego typu wydarzeń. Jeśli chodzi o bankiety, tutaj dużo zależy od agendy wydarzenia i rozłożenia wszystkiego w przestrzeni, natomiast spokojnie możemy przyjąć grupy 300-350 osobowe. Proszę również pamiętać, że w bezpośrednim sąsiedztwie mamy również przestrzenie kinowe, które mogą pełnić dodatkowe funkcje i być świetnym uzupełnieniem Event Hallu. 

    Fabryka Norblina charakteryzuje się specyficznym, industrialnym wnętrzem. Czy podobnie wygląda Event Hall? Czy wnętrze koresponduje bardziej z wydarzeniami biznesowymi? Czy sprawdzi się też np. w organizacji eleganckiej gali?

    Projektując Event Hall staraliśmy się połączyć te dwa elementy: z jednej strony aby przestrzeń zachowywała fabryczny, industrialny charakter, a z drugiej była atrakcyjna dla możliwie szerokiego spektrum wydarzeń. Postawiliśmy więc na dość uniwersalne elementy dekoracyjne, które wpasują się zarówno do spotkań biznesowych jak i do eleganckich gali. Wystrój jest niezobowiązujący i przy odrobinie fantazji pozwala na wiele opcji aranżacji, zresztą serdecznie zapraszam do nas z wizytą aby obejrzeć przestrzeń na żywo.

    NOWOŚCI GASTRONOMICZNE marzec-kwiecień 2024
    >> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

      Jakiego typu wyposażenie oferują Państwo w cenie najmu? 

      Wszystko zależy od potrzeb klientów, ponieważ staramy się, aby nasze oferty były maksymalnie spersonalizowane, a goście ponosili koszty tylko tego, z czego naprawdę korzystają. Na miejscu dysponujemy sporą ilością sprzętu AV, m.in. diodą 5x3m oraz ekranami bocznymi, sceną, profesjonalnym systemem nagłośnienia, oświetleniem dekoracyjnym itp., a także całym wyposażeniem eventowym takim jak meble, krzesła, stoliki, bufety itp., więc w większości przypadków nie ma potrzeby korzystania w tym zakresie z dostawców zewnętrznych.

        Jak wyglądają możliwości zorganizowania koncertu lub imprezy muzycznej w Event Hall? Czy akustyka jest dostosowana do tego typu wydarzeń?

        Tak, oczywiście, zapraszamy zarówno wydarzenia o charakterze koncertowym, jak również muzyków mających być atrakcją np. w czasie kolacji firmowej. Przestrzeń ma bardzo duże zaplecze prądowe, wiele podłączeń, floorboxów i punktów podwieszeń, które umożliwiają ewentualną rozbudowę scenografii oraz przygotowanie odpowiedniego ridera muzycznego.

          Oferują Państwo catering – jakiego typu oferta kulinarna jest dostępna? Dania główne czy raczej przekąski i finger food? W jakim stylu kulinarnym?

          Jesteśmy w stanie przygotować wszystko, czego oczekują nasi klienci. Od klasycznych cateringów konferencyjnych, takich jak przerwy kawowe czy lunche, aż po tematyczne kolacje serwowane czy stacje live cooking. Dysponujemy bardzo dużą kuchnią i całym zapleczem produkcyjnym, wszystkie dania powstają u nas na miejscu, a zespół kuchni może sprostać nawet najbardziej wymagającym oczekiwaniom. 

            Jak wygląda kwestia zaplecza barowego – jakie są możliwości serwowania alkoholi? Czy dysponują Państwo profesjonalnymi barami, sprzętem i barmanami do obsługi eventów?

            Usługi barmańskie to zdecydowanie jeden z najmocniejszych punktów naszej oferty. Pod tym względem wspiera nas niezawodna ekipa pod wodzą Tomka Małka, która dba o obsługę barmańską większości konceptów na terenie Fabryki Norblina, w tym także eventów prywatnych. Dysponujemy pełnym wyposażeniem barowym, wykwalifikowanym zespołem i wieloma propozycjami, którymi możemy zaskoczyć naszych gości. Pokazy barmańskie, degustacje, prelekcje, warsztaty, koktajle autorskie – to tylko krótka namiastka naszych możliwości w tym zakresie. 

            Rozmawiała: Agata Godlewska

            © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
            Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

            Opublikowano: 26.04.2024
            Aktualizacja: 26.04.2024