KFC: Kubełek 30 Hot Wings za 2 zł pod warunkiem wygrania meczu przez Polaków

Udostępnij artykuł
Marka przyłącza się do wielkiego, wspólnego kibicowania i specjalnie dla fanów futbolu oraz kurczaka przygotowała promocję. Każdy, kto w dniu meczu kupi jeden z trzech Zestawów Piłkarskich KFC, następnego dnia otrzyma Kubełek 30 Hot Wings za jedyne 2 złote. Warunek jest tylko jeden – Polska musi wygrać.

W każdym z trzech promocyjnych Zestawów Piłkarskich, każdy kibic znajdzie to, co w KFC lubi najbardziej. Pierwszy zestaw zawiera 11 kawałków Hot&Spicy Strips, 11 pokrytych pikantną panierką skrzydełek Hot Wings oraz 12 sztuk Onion Rings. Także cztery porcje frytek.

Drugi to cztery kubełki 30 Hot Wings Bucket. Trzeci to po cztery sztuki kanapek Twister, Zinger oraz Grander. Uzupełniony w tym zestawie czterema porcjami Qurrito, frytkami oraz kubełkiem Hot Wings. „Zestawy Piłkarskie KFC” są dostępne zarówno na miejscu w lokalach, jak i w opcji na wynos we wszystkich restauracjach KFC na terenie całej Polski

Jeśli Polska pokona jutro na boisku Hiszpanię, każdy kto kibicował w asyście „Zestawu Piłkarskiego KFC” będzie mógł cieszyć się następnego jeszcze bardziej, otrzymując Kubełek 30 Hot Wings za jedyne 2 złote. Aby odebrać promocyjny Kubełek w niedzielę, wystarczy jedynie pokazać przy kasie paragon z sobotniego zakupu „Zestawu Piłkarskiego KFC”.

KFC to światowa sieć restauracji serwująca dania z kurczaka. Od ponad 90 lat, czyli od czasu otwarcia w 1930 r. pierwszej restauracji w Stanach Zjednoczonych, smak kurczaków pozostaje taki sam. Dzięki oryginalnej recepturze Colonela Sandersa. Codziennie około 12 milionów klientów obsługiwanych jest w ponad 25 tys. restauracji sieci w ponad 155 krajach na całym świecie. W Polsce marka należy do holdingu AmRest. Największego, niezależnego operatora sieci restauracji w Europie Środkowej i Wschodniej. Firma zarządza obecnie siecią ponad 300 restauracji pod tym szyldem w naszym kraju

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE kwiecień – maj 2021
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 18.06.2021
Aktualizacja: 20.02.2022