KFC ma 300 restauracji w Polsce

16 czerwca obok Parku Handlowego przy ulicy Rzgowskiej 134 w Łodzi powitał gości trzysetny lokal pod tym szyldem. Sieć umacnia tym samym swoją pozycję na krajowym rynku gastronomicznym w kategorii restauracji szybkiej obsługi (QSR).

Obostrzenia zostały poluzowane i wreszcie możemy zjeść w ulubionym lokalu z rodziną czy przyjaciółmi. To okazja, aby odwiedzić m.in. jedną z aż trzystu restauracji KFC. Do ich grona dołączył lokal przy ulicy Rzgowskiej w Łodzi. Mimo trwającej od ponad roku pandemii, która nie pozostała bez wpływu na całą branżę gastronomiczną, KFC udało się w tym czasie nie tylko nie zamknąć żadnego z istniejących lokali, ale też otwierać kolejne restauracje.

KFC to strategiczna marka w portfolio spółki AmRest, która globalnie zarządza ponad 900 restauracjami sieci w całej Europie. Z perspektywy całego biznesu spółki, Polska niezmiennie jest jednym z kluczowych rynków. Nieustanne zwiększamy dostępność marki dla naszych gości w dogodnych lokalizacjach, czego dowodem jest najnowsza restauracja przy Parku Handlowym w Łodzi. W KFC od zawsze jakość i świeżość dań stawiane są na pierwszym miejscu. Ale nie tylko. KFC wspiera także organizacje społeczne i jako pierwsza sieć restauracji w Polsce wdrożyła program Harvest. W jego w ramach nasi pracownicy za pośrednictwem Banków Żywności w Polsce, przekazali prawie dwa miliony ciepłych posiłków.

KFC wdraża także szereg rozwiązań wspierających środowisko. Nasze dania serwujemy w opakowaniach wyprodukowanych w 50 proc. z recyclingu. Systematycznie redukujemy zużycie plastiku, a także budujemy odpowiedzialnie nasze nowe restauracje używając ekologicznych technologii. Posiadamy pierwszą w tej części Europy restaurację z certyfikacją LEED. Siłą marki KFC są również lokalni dostawcy, wyselekcjonowane, najlepsze polskie hodowle drobiu i wyłącznie sprawdzone produkty – powiedział Thomas Łacek, Brand Prezydent KFC w AmRest.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE kwiecień – maj 2021
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Goście znajdą tu zarówno klasyczne dania, ale też opcje wegetariańskie, jak na przykład Halloumi Burger, czy wersję fit ulubionych dań, w których serwowany jest grillowany kurczak. KFC daje szeroki wachlarz udogodnień, dzięki którym goście mogą dostosować sposób odbioru zamówienia, do swoich aktualnych preferencji. W ciągu ostatnich 12 miesięcy KFC wprowadziło między innymi funkcjonalność swojej aplikacji – KFC® Collect. Pozwala na zamawianie posiłków, płatność online oraz odbiór zamówienia w restauracji na wynos (KFC® Zamów i Odbierz), poprzez okienko Drive Thru (KFC® Click & Drive Thru) lub prosto do samochodu na parkingu restauracji KFC (KFC® Parking Pickup).

Ostatnie prawie półtora roku było dużym wyzwaniem dla branży restauracyjnej. My również odczuliśmy skutki pandemii. Natomiast przez cały czas najważniejsze dla nas było bezpieczeństwo naszych pracowników i gości. Z dumą wspieraliśmy lekarzy i osoby zaangażowane w walkę z pandemią. Chociażby poprzez bezkontakowe dostawy posiłków regeneracyjnych do szpitali czy współpracę z bankami żywności. Dzięki zachowaniu najwyższych standardów operacyjnych i ogromnemu zaangażawaniu naszych pracowników mogliśmy sprostać stawianym tym wyzwaniom. Nie tylku udało się nam rozwinąć nasze kanały sprzedażowe, ale również realizowaliśmy plan nowych otwarć. Kontynuujemy naszą strategie rozwoju, tak aby znaleźć się we wszystkich miejscach, gdzie oczekują nas fani KFC  mówi Bartosz Pęczalski, prezydent KFC Polska.

W ostatnim czasie sieć nie tylko mocno inwestowała w nowe kanały sprzedaży, ale też poszerzała zasięg dostaw do domu. Najnowsza, trzysetna już restauracja w portfolio KFC Polska zlokalizowana jest obok Parku Handlowego w Łodzi, dodatkowo zapewniając możliwość składania zamówień w okienku Drive Thru.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.