W pierwszym z serii spotów prezenter promuje nowy produkt – mix Warki 0.0 %., lemoniady i naturalnej kofeiny, czyli Warka 0.0% Energy.
W pierwszym z serii tegorocznych spotów Warki Krzysztof Ibisz towarzyszy mieszkańcom Planety Warka w sytuacjach wymagających sporej energii – podczas jazdy na rowerze, grania w gry wideo czy na spotkaniu ze znajomymi aż do białego rana. W zaskakujący, humorystyczny, a czasem nawet absurdalny sposób pokazuje, jak wyluzować na Planecie Warka.
Warka 0.0% Energy stanowi połączenie piwa 0.0%, lemoniady i napoju energetyzującego. W sprzedaży są: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. W sieci sklepów Żabka dostępny jest również smak Limonka i Mięta, a w sieci Biedronka – Fantasy Fruits.
W tym roku na Planecie Warka wylądował Krzysztof Ibisz – mówi Marcin Drożyński, Senior Brand Manager Warki. – Prezenter, znany ze swojego nienagannego stylu, w naszych spotach pokazuje się nagle w hawajskiej koszuli i szortach, dając potwierdzenie tego, że na Planecie wyluzować może każdy. Ten element humoru, będzie wyróżniał naszą komunikację w tym roku.
Spot emitowany będzie w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Strategię komunikacji dla marki Warka tworzy 2012 Agency. Spot wyreżyserował Tadeusz Śliwa, a wyprodukował dom produkcyjny Opus. Działania w kanale digital i mediach społecznościowych prowadzi TWIN. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja HOPE.
Źródło: Grupa Żywiec
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE marzec-kwiecień 2023
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.