Lobster Roll w warszawskim Campanile

Udostępnij artykuł
Kanapka z homarem pojawi się w menu restauracji The Loft w ramach międzynarodowego eventu kulinarnego, w którym udział wezmą również lokale działające przy wybranych hotelach Campanile we Francji i Hiszpanii. Lobster Roll będzie dostępny od 13 do 27 września lub do wyczerpania zapasów.

Szefowie kuchni coraz chętniej eksperymentują z klasykami gatunku, sięgając przy kreowaniu nowych receptur po składniki kojarzone dotychczas przede wszystkim z potrawami rodem z restauracji w stylu haute cuisine.

Przykładem takiej zabawy z konwencją jest kanapka Lobster Roll, która już 13 września zagości w menu restauracji The Loft. Jednego z konceptów gastronomicznych działających w kompleksie Louvre Hotels Group zlokalizowanym przy ulicy Towarowej w Warszawie. Obejmuje hotele marek Golden Tulip, Première Classe i Campanile. Propozycja obejmuje frytki, napój oraz maślaną bagietkę, która skrywa całą tajemnicę wycenionego na 130 złotych zestawu – porcję homara w sosie majonezowo-musztardowym.

Lobster Roll trafia do naszego menu w ramach akcji zainspirowanej przez francuską centralę marki Campanile. W polskich realiach, kanapka może wydawać się dość ekscentryczna. Ale na pomysł serwowania homara w formie zbliżonej do hot doga wpadli już w pierwszej połowie XX wieku Amerykanie. Danie to po dziś dzień jest bardzo popularne u wybrzeży Nowej Anglii, gdzie poławia się homary. Niemniej w Polsce te skorupiaki wciąż kojarzą się przede wszystkim z kuchnią luksusową. Tym bardziej cieszymy się, że możemy zaskoczyć naszych gości czymś nietypowym. Zaprosić ich do wspólnej zabawy w odkrywanie nieczęsto spotykanych w nad Wisłą połączeń smakowych. Takie podejście do gastronomii nie tylko wpisuje się w charakter marki Campanile. Także pozwala pracownikom naszych restauracji na twórcze rozwijanie własnych talentów – mówi Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.

ŚWIAT HOTELI – CZERWIEC-LIPIEC 2021
>> KLIKNIJ, ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z PEŁNYM WYDANIEM <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 13.09.2021
Aktualizacja: 13.09.2021