Łukasz Mączka awansował na stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w hotelu Crystal Mountain w Wiśle. Będzie odpowiedzialny za tworzenie i wdrażanie strategii w pierwszym pięciogwiazdkowym hotelu w tym mieście.
Łukasz Mączka – biografia
Łukasz Mączka związany jest z branżą hotelarską od 10 lat. Karierę zawodową rozpoczął na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży i marketingu w hotelu Liburnia w Cieszynie. W kolejnych latach zarządzał butikowym obiektem Centrum Green Hill & SPA, a następnie w latach 2018-2022 pełnił funkcję dyrektora generalnego hotelu Premium w Wiśle. W kwietniu 2022 roku związał się z Crystal Mountain, gdzie pod swoje skrzydła wziął dział sprzedaży i rezerwacji.
ŚWIAT HOTELI – LISTOPAD-GRUDZIEŃ 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Crystal Mountain – oferta i zalety
Usytuowany w sercu Beskidów hotel Crystal Mountain posiada 491 pokoi, z których rozpościerają się widoki na panoramę gór oraz dolinę Wisły. W części rekreacyjno-wypoczynkowej obiektu mieści się SPA Dr Irena Eris, saunarium, a także nowoczesny Aquapark Blue Lagoon. Goście mogą korzystać tu z basenu rekreacyjnego, wanien jacuzzi, brodzika z atrakcjami dla dzieci, zjeżdżalni, zewnętrznego basenu Infinity Pool oraz basenu Black Pool, przeznaczonego wyłącznie dla osób dorosłych. W hotelu znajdują się dwie restauracje: Crystal, z menu à la carte oraz widokowa Panorama, w której serwowane są śniadania i obiadokolacje. W Lobby Barze można napić się drinka, zjeść deser lub zamówić drobne przekąski. Na najmłodszych gości w obiekcie czeka moc atrakcji. Największą z nich jest kolorowy Kids Club z małpim gajem o powierzchni ponad 300 mkw. Nieco starsze dzieci rozrywkę znajdą w Fun Zone z automatami do gier zręcznościowych, piłkarzykami czy bilardem, a w Game Roomie z dostępem do konsol Xbox oraz PS5 z szerokim wyborem gier.
Źródło: Crystal Mountain
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.