McDonald’s: Borys Szyc i Michał Żebrowski w nowym spocie Burgerów Maestro

Udostępnij artykuł
Z końcem wakacji sieć powraca z kolejną odsłoną kampanii „Wszystko, czego chcesz od burgera”. Do najnowszego spotu promującego Burgery Maestro, sieć restauracji ponownie zaangażowała aktorski duet: Borysa Szyca i Michała Żebrowskiego. Tym razem bohaterowie spotu postanowili stoczyć ze sobą zacięty pojedynek na szable.

Wszystko z powodu burgera, któremu nie sposób się oprzeć. Burgery Maestro na stałe wpisały się w ofertę McDonald’s. Wraz z ich pojawieniem się w menu, uznanie gości zyskały również spoty reklamowe.

Nowa odsłona kampanii ponownie opiera się na koncepcji szorstkiej, męskiej przyjaźni i kumpelskiej rywalizacji między dwójką aktorów. Tym razem Borys Szyc przyłapał kolegę na gorącym uczynku. Żebrowski, który przez długi czas uparcie nie chciał przyznać, że Maestro jest pysznym burgerem. Odebrał zamówienie od dostawcy, a w nim… oczywiście Maestro.

Pech chciał, że zobaczył to Szyc. Przyłapany kumpel postanowił iść w zaparte, w wyniku czego doszło do zaciętego pojedynku na szable. Jaka jest puenta tej historii? Gdy raz spróbujesz burgera Maestro, sięgniesz po niego po raz kolejny.

Kampania z udziałem znanych aktorów wspiera wprowadzenie do menu McDonald’s nowości – Maestro Pesto Rosso. Porcja 100-procentowej wołowiny z dodatkiem sosu z czerwonego pesto, sera cesarskiego, listków rukoli i plastrów pomidora to propozycja we włoskim stylu. Do oferty powraca również ulubieniec gości, Maestro Grand Classic. Klasyczny burger z bekonem, słodkimi piklami, topionym serem cheddar i sosem Garlic BBQ oraz warzywnymi dodatkami.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE czerwiec-lipiec 2021
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

W ramach zintegrowanej kampanii marketingowej w TV pojawi się 30-sekundowy spot. Prowadzone będą również działania na VOD, YouTube, ogólnopolskich portalach horyzontalnych i w social media. Reklama z udziałem Borysa Szyca i Michała Żebrowskiego emitowana będzie w kinie, a kampanii towarzyszyć będą działania OOH.

McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa ponad 470 restauracji sieci, które zatrudniają ponad 27 tys. osób. Prawie 90 proc. z nich to obiekty prowadzone przez ponad 70 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 25.08.2021
Aktualizacja: 25.08.2021