McDonald’s: nowości w ofercie

Udostępnij artykuł

Na lato McDonald’s proponuje swoim gościom, trzy nowe desery: Summer Shake Malinowy, Summer Shake Kawowy oraz Summer Shake Czekoladowy. Wszystkie w cenie 5,90 zł.

Big Tasty to kanapka w bułce sezamowej z mięsem wołowym, serem ementaler, sałatą lodową, cebulą, pomidorem i sosem. Dostępna jest zarówno osobno (10,90 zł), jak i w McZestawach (McZestaw Big Tasty – 16,40 zł i Powiększony McZestaw Big Tasty – 17,90 zł).

W menu restauracji zagościły również ponownie Chicken Wings – skrzydełka z kurczaka w złocistej panierce, doprawionej mieszanką ostrych przypraw. Będą one dostępne w porcjach po trzy (5,50 zł), pięć (8,50 zł) i osiem sztuk (11,90 zł). Skrzydełka można też kupić w McZestawach w cenie 14 zł (McZestaw Chicken Wings pięć sztuk) i 15,50 zł (McZestaw Powiększony Chicken Wings pięć sztuk).

W ramach letniej promocji, na gości, którzy kupią McZestaw powiększony, sałatkę Kurczak Premium lub sałatkę Grillowany Kurczak czeka szklanka Coca–Cola gratis. Szklanki są dostępne w sześciu kolorach.

Nowe produkty będą w sprzedaży w restauracjach McDonald’s do końca sierpnia, bądź do wyczerpania zapasów. McDonald’s będzie prowadził promocję nowych produktów w miejscu sprzedaży w postaci materiałów POS.

McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie działa w Polsce 241 restauracji McDonald’s, które zatrudniają ponad 13 500 osób. 100 z nich to obiekty prowadzone przez 49 licencjobiorców.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 25.06.2010
Aktualizacja: 25.06.2010