Meet & Fit w Ciechanowie otwarty

Udostępnij artykuł

Firma „7 Street Łukasz Błażejewski” poszerza portfolio. W zeszłym tygodniu gości zaprosił Meet & Fit w Ciechanowie. Lokal znajduje się na głównym Rynku przy Placu Jana Pawła II 2 i ma powierzchnię 45 mkw. Posiada miejsca siedzące dla maksymalnie dziewięciu osób.

Bistro jest zlokalizowane w centralnym miejscu miasta. Dlatego od początku powstawał z myślą głównie o dostawach i odbiorach osobistych. Do lokalu przynależy także dedykowana strefa pod ogródek letni. Dzięki temu w sezonie letnim lokal obsłuży większą ilość gości na miejscu.

W drugim etapie Meet & Fit w Ciechanowie, w formie dark kitchen w tej lokalizacji pojawią się także marki Woody’s – Premium Burgers i King Rooster.

Obecnie jesteśmy największą w Polsce siecią lokali serwujących w 100 proc. roślinne oraz mięsne burgery w jednym miejscu. Wszystkie burgery poza tradycyjną formą w podania w bułce można wybrać w formie FIT – we wrapie. Także super FIT – w formie sałatki lub podane w bułce bezglutenowej – mówią przedstawiciele sieci.

W planach na najbliższe tygodnie jest rozpoczęcie prac adaptacyjnych lokali w Warszawie i Mławie. Równolegle trwają zaawansowane rozmowy w temacie otwarcia lokali w Olsztynie, Ostródzie, a także w Rudzie Śląskiej.

W menu Meet & Fit znajduje się szeroki wybór burgerów z grillowaną wołowiną, drobiem oraz bogatą ofertą burgerów roślinnych, sałatki oraz soki tłoczone.

Meet & Fit – Slow Food

To sieć mało powierzchniowych punktów gastronomicznych typu bistro działających w modelu kuchni otwartej. W menu Meet & Fit znajduje się szeroki wybór burgerów z grillowaną wołowiną, drobiem oraz wegańskie, sałatki, soki tłoczone na zimno. Meet & Fit jest członkiem pierwszej w historii branży organizacji zrzeszającej podmioty rynku gastronomicznego – Związku Pracodawców Hoteli, Restauracji i Cateringu (ZP HoReCa).

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE listopad 2021
>> kliknij i zapoznaj się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 24.01.2022
Aktualizacja: 24.01.2022