Meet & Fit z kolejnym lokalem

Udostępnij artykuł
Sieć poszerzyła swoje portfolio 7 sierpnia. Wtedy został otwarty punkt w Pruszkowie, który znajduje się przy ul. Bolesława Prusa 13, czyli przy jednej z dwóch najbardziej ruchliwych ulic miasta. Powierzchnia restauracji wynosi 60 mkw. i znajduje się w niej 18 miejsc siedzących.

– Kolejne lokalizacje, w których pojawi się Meet & Fit to Żyrardów, Gliwice, Kielce, Mielec oraz Katowice. W części z tych miast udało nam się pozyskać topowe lokalizacje, a w kilku z nich trwają poszukiwania odpowiedniego punktu – mówi Łukasz Błażejewski, właściciel sieci.

Najbliższe otwarcie odbędzie w Forum Gliwice, które w swojej ofercie gastronomicznej posiada takie marki jak: Berlin Kebap, KFC, Makarun, McDonald’s, Olimp czy Grycan. To będzie trzeci lokal marki w centrum handlowym.

– Obecnie jesteśmy największą w Polsce siecią lokali serwujących wegańskie oraz mięsne burgery w jednym miejscu. Wszystkie burgery można wybrać w formie FIT, super FIT lub podane w bułce bezglutenowej – dodaje Łukasz Błażejewski.

W najbliższym czasie planowane są kolejne otwarcia. Niezależnie w kilku miastach prowadzone są poszukiwania nowych lokali przez kolejnych franczyzobiorców.

W menu Meet & Fit znajduje się szeroki wybór burgerów z grillowaną wołowiną, drobiem oraz wegańskich, sałatki, smoothies owocowe i warzywne, soki tłoczone.

Poszukujemy partnerów do współpracy w miastach od 20 tysięcy mieszkańców oraz w średnich i dużych miejscowościach zarówno w galeriach handlowych jak i w lokalach miejskich o średniej powierzchni. Przedsiębiorcy zainteresowani otwarciem bistro „Meet & Fit” muszą liczyć się z inwestycją około 60-70 tys. zł netto w zależności od stanu technicznego lokalu. W tej kwocie ujęty jest już sprzęt, który można wziąć np. w leasing lub zakupić poprzez kredyt wtedy inwestycyjne nakłady gotówkowe znacznie się zmniejszą.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE RAPORT 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 08.08.2019
Aktualizacja: 08.08.2019