Sieć poszerzyła swoje portfolio 7 sierpnia. Wtedy został otwarty punkt w Pruszkowie, który znajduje się przy ul. Bolesława Prusa 13, czyli przy jednej z dwóch najbardziej ruchliwych ulic miasta. Powierzchnia restauracji wynosi 60 mkw. i znajduje się w niej 18 miejsc siedzących.
– Kolejne lokalizacje, w których pojawi się Meet & Fit to Żyrardów, Gliwice, Kielce, Mielec oraz Katowice. W części z tych miast udało nam się pozyskać topowe lokalizacje, a w kilku z nich trwają poszukiwania odpowiedniego punktu – mówi Łukasz Błażejewski, właściciel sieci.
Najbliższe otwarcie odbędzie w Forum Gliwice, które w swojej ofercie gastronomicznej posiada takie marki jak: Berlin Kebap, KFC, Makarun, McDonald’s, Olimp czy Grycan. To będzie trzeci lokal marki w centrum handlowym.
– Obecnie jesteśmy największą w Polsce siecią lokali serwujących wegańskie oraz mięsne burgery w jednym miejscu. Wszystkie burgery można wybrać w formie FIT, super FIT lub podane w bułce bezglutenowej – dodaje Łukasz Błażejewski.
W najbliższym czasie planowane są kolejne otwarcia. Niezależnie w kilku miastach prowadzone są poszukiwania nowych lokali przez kolejnych franczyzobiorców.
W menu Meet & Fit znajduje się szeroki wybór burgerów z grillowaną wołowiną, drobiem oraz wegańskich, sałatki, smoothies owocowe i warzywne, soki tłoczone.
Poszukujemy partnerów do współpracy w miastach od 20 tysięcy mieszkańców oraz w średnich i dużych miejscowościach zarówno w galeriach handlowych jak i w lokalach miejskich o średniej powierzchni. Przedsiębiorcy zainteresowani otwarciem bistro „Meet & Fit” muszą liczyć się z inwestycją około 60-70 tys. zł netto w zależności od stanu technicznego lokalu. W tej kwocie ujęty jest już sprzęt, który można wziąć np. w leasing lub zakupić poprzez kredyt wtedy inwestycyjne nakłady gotówkowe znacznie się zmniejszą.
RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE RAPORT 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.