Wydarzenia z 2020 roku spowodowały fundamentalny reset ludzkiego zachowania. Uwzględniając tę transformację, raport czerpie inspirację z ostatnich zmian w zakupach i postawach konsumentów w różnych branżach.

Dzięki współpracy z analitykami zachowań konsumenckich i informacjom z narzędzia Mintel Trends, globalny zespół ekspertów w dziedzinie żywności i napojów zidentyfikował nowe szanse oparte na trzech czynnikach rozwoju trendów zdefiniowanych przez firmę Mintel – na dobrostanie, wartości i tożsamości.
W 2021 roku i w kolejnych latach firmy z branży żywności i napojów będą tworzyć rozwiązania wspierające psychiczny i emocjonalny dobrostan konsumentów, zaspokajać nowe potrzeby związane z wartością i wykorzystywać marki do celebrowania tożsamości konsumentów.
Nakarm Swój Umysł
Innowacyjne receptury produktów żywnościowych i napojów pozwolą zadbać o psychiczny i emocjonalny dobrostan konsumentów, tworząc nowe fundamenty zdrowego odżywiania.
Nowa Definicja Jakości
Nowe definicje pojęć takich jak „zaufanie”, „jakość” i „niezbędne” to aktualne wyzwanie dla marek.
Zjednoczenie Przez Jedzenie
Marki z sektora żywności i napojów mogą równoważyć indywidualną potrzebę bycia wyjątkowym z potrzebą przynależności do wspólnoty podobnie myślących ludzi.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE grudzień 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<


© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.