Mistrz Polski Baristów poleca ekspresy Nivona

Udostępnij artykuł
Marcin Rusnarczyk jest baristą, trenerem i wielokrotnym sędzią Mistrzostw Polski Baristów oraz sędzią Mistrzostw Świata Baristów. Jest też autorem książki „Sekrety kawy”. W branży pracuje od prawie dwóch dekad.

Automatyczne ekspresy do kawy Nivona wyposażone są w System Aroma Balance, który działając jak najlepszy barista, pozwala uwolnić z ziaren kawy alternatywne smaki i uzyskać jakość porównywalną do tej z ekspresu kolbowego, za naciśnięciem jednego przycisku.

– Kawa kryje w sobie dziesiątki smaków, które można wydobyć dzięki różnym metodom zaparzania. Wraz z rozwojem technologii ekspresy udoskonalają sposoby parzenia, co powoduje, że przyrządzą małą czarną, latte czy cappuccino na profesjonalnym poziomie – przekonuje Marcin Rusnarczyk.

Marka Nivona zaprosiła Marcina Rusnarczyka do współpracy pod koniec ubiegłego roku. Teraz zdecydowano o rozszerzeniu zakresu wspólnych działań. Jako ekspert Nivona, będzie brał udział w działaniach reklamowych i komunikacji PR. W wybranych tytułach prasowych pojawią się porady mistrza związane z przygotowaniem kawy. Kampania promocyjna linii ekspresów z udziałem baristy obejmie m.in. programy telewizyjne, prasę i media społecznościowe.

– Nawiązaliśmy współpracę z Marcinem, bo wyróżnia go unikalne podejście do sztuki serwowania kawy, za które wielokrotnie był nagradzany. Obecnie będzie popularyzował wiedzę o sekretach dobrej kawy przygotowanej w ekspresach Nivona. Bardzo cenimy jego niezwykłe umiejętności pracy z kawą i ponadprzeciętne wyczucie smaku. W tym przypadku Marcin doskonale wpisuje się w koncept naszej komunikacji – podkreśla Marta Dobrowolska, dyrektor marketingu AGED, dystrybutora marki Nivona.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 07.06.2018
Aktualizacja: 12.09.2018