Mlekovita rocznie wytwarza 42 tys. ton serów miękkich

Udostępnij artykuł
Taki wynik czyni firmę liderem w produkcji serów z tego segmentu. Konsumenci doceniają wysoką jakość serów miękkich. Bogaty asortyment pod marką MLEKOVITA obejmuje m.in. twarogi i twarożki, sery Favita, Mozzarella, Mascarpone czy sery pleśniowe.

Sery miękkie to kategoria, która cieszy się popularnością przez cały, ale znaczne tendencje wzrostowe notuje zwłaszcza w okresach świątecznych. Największa sprzedaż tradycyjnie odnotowywana jest w okresie poprzedzającym Wielkanoc, kiedy to klienci z myślą o świątecznych wypiekach częściej sięgają po twarogi sernikowe, a także po inne sery miękkie do przygotowania potraw na świąteczny stół.

Twaróg, potocznie zwany białym serem, jest obecny w polskiej kuchni od pokoleń. Kiedyś wytwarzany był przez gospodynie niemal w każdym domu, dzisiaj konsumenci sięgają po produkty MLEKOVITY, znanej i renomowanej marki o ugruntowanej pozycji na rynku. W naszym portfolio posiadamy szeroki wybór najwyższej jakości produktów, które doskonale odpowiadają na potrzeby konsumentów. Rocznie produkujemy 42 tys. ton serów miękkich, konsekwentnie rozszerzając asortyment w tej kategorii – mówi prezes zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński.Jako że wśród wielkanocnych ciast na polskich stołach od lat królują serniki, w okresie poprzedzającym święta odnotowujemy zwiększone zainteresowanie twarogami. Nasi klienci najchętniej wybierają twarogi sernikowe: Na Polski Stół oraz Hanusi. Wszystkie nasze sery miękkie to wyśmienite produkty najwyższej jakości – bez konserwantów, barwników i aromatów. A ponadto można je kupić w szybki i wygodny sposób, korzystając z oferty naszego sklepu internetowego mlekovitka.pl.

Kategoria serów miękkich Grupy MLEKOVITA jest bardzo bogata – samych twarogów i twarożków oferuje ponad dwadzieścia różnych rodzajów. Wśród tych sernikowych najpopularniejsze są twaróg sernikowy premium 18% Na Polski Stół 1 kg oraz twaróg Hanusi (6,5% tłuszczu) 500 g i 1 kg oferowane w wygodnych wiaderkach. Produkty są w pełni naturalne, bez konserwantów, barwników i aromatów. Twaróg Na Polski Stół dzięki zawartości 18% tłuszczu jest wyjątkowo kremowy. Oba mogą stanowić bazę do puszystych i delikatnych serników oraz innych ciast i deserów. Sprawdzają się też w takich potrawach, jak pierogi czy naleśniki. W ofercie MLEKOVITY znajdują się także twarogi regionalne, np. mielony z Trzebowniska.

Pod marką MLEKOVITA klienci znajdą oczywiście także tradycyjne twarogi w postaci kostki, krajanki czy klinka (także w wersji bez laktozy), o różnej zawartości tłuszczu i w różnych gramaturach. Poza twarogami do wielkanocnych deserów świetnie sprawdzi się też Mascarpone Kuchmistrza,czyli śmietankowo-kremowy ser typu włoskiego. Do sałatek warto zaś wybrać sery Mozzarella, Favita (również bez laktozy) czy nowość: Salatos – ser sałatkowy typu bałkańskiego. Szybko rosnącą kategorią są również sery pleśniowe, które są popularnym składnikiem deski serów, dodatkiem do wielu dań i przekąsek – podawanych także podczas wielkanocnego świętowania. MLEKOVITA oferuje tu sery w linii La Polle: Brie i Camembert z porostem szlachetnej pleśni oraz Polish Bleu z niebieską szlachetną pleśnią. Dla konsumentów poszukujących inspiracji w kuchniach świata polecamy natomiast serek śmietankowy „nie tylko do sushi”.

Szeroki asortyment serów miękkich, niezbędnych do wielkanocnych przygotowań, znaleźć można w szerokiej dystrybucji w sklepach spożywczych w całej Polsce, w hurtowniach firmowych i sklepach Mlekovitka, a także w wygodnym kanale sprzedaży, jakim jest sklep internetowy mlekovitka.pl. MLEKOVITA jako jedyna oferuje możliwość dostawy zamówienia w każdy zakątek kraju, dzięki czemu jej produkty mogą docierać do wszystkich konsumentów w Polsce.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2021
> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Rynek-Dostawcow-HoReCa-RAPORT-2021.png

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 30.03.2021
Aktualizacja: 30.03.2021