Moxy Warsaw Praga doceniony za czystość oraz jakość obsługi i oferty gastronomicznej

Udostępnij artykuł
W badaniu satysfakcji przeprowadzonym wśród gości 51 hoteli marki Moxy w regionie EMEA w okresie od stycznia do kwietnia br. wysoką pozycję zajął warszawski obiekt. Moxy Warsaw Praga znajduje się w Centrum Praskim Koneser i zarządza nim polska sieć Dobry Hotel. Goście docenili hotel m.in. za czystość (1. miejsce) oraz jakość obsługi i oferty gastronomicznej (2. miejsce). Hotel znalazł się też na podium w kategorii „Godny polecenia” oraz „Utrzymanie, jakość, konserwacja” (3. miejsce).

Sieć Marriott opublikowała w wewnętrznym raporcie wyniki uzyskane w obiektach Moxy za okres czterech pierwszych miesięcy tego roku. Moxy Warsaw Praga, jeden z trzech obiektów tej marki w Polsce, zdobył uznanie gości w następujących kategoriach:

  • 1. miejsce w kategorii CZYSTOŚĆ NA 51 hoteli Moxy w Europie
  • 1. miejsce w kategorii ROOM READY NOTIFICATION na 51 hoteli Moxy w Europie.
  • 2. miejsce w kategorii OBSŁUGA na 51 hoteli Moxy w Europie.
  • 2. miejsce w kategorii OFERTA GASTRONOMICZNA na 51 hoteli Moxy w Europie.
  • 2. miejsce w kategorii MOBILE KEY DELIVERED na 51 hoteli Moxy w Europie.
  • 3. miejsce w kategorii GODNY POLECENIA na 51 hoteli Moxy w Europie.
  • 3. miejsce w kategorii UTRZYMANIE, JAKOŚĆ, KONSERWACJA na 51 hoteli Moxy w Europie.
ŚWIAT HOTELI – CZERWIEC-LIPIEC 2021
>> KLIKNIJ, ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z PEŁNYM WYDANIEM <<

Zlokalizowany w warszawskim Centrum Praskim Koneser Moxy Warsaw Praga zarządzany jest przez polską sieć Dobry Hotel. Dobry Hotel zarządza obecnie 12 hotelami na terenie całego kraju. W tym w Trójmieście, Poznaniu, Krakowie, Mikołajkach, Jastarni i w Zakopanem.

Londyn, Paryż, Berlin, Kopenhaga, Amsterdam, Lizbona, a także Warszawa i wiele innych – we wszystkich tych miastach podróżujący mogą zatrzymać się w hotelach Moxy. Marka należy do międzynarodowej sieci Marriott. Hotele Moxy to miejsca, w których stawia się na luz i komfort gości. Od nieszablonowego wystroju, przez kameralną atmosferę po klimatyczne przestrzenie, które sprzyjają integracji i rozrywce. Dodatkowo marka Moxy oferuje przystąpienie do programu lojalnościowego Marriott Bonvoy. Przynosi on podróżującym przywileje za punkty uzyskane z pobytów  w hotelach  sieci Marriott na całym świecie. Dla zapewnienia  najwyższego poziomu usług i zagwarantowania pełnej  satysfakcji z jakości  serwisu, goście proszeni są o wypełnienie ankiety, w której mogą ocenić wszelkie aspekty swojego pobytu. Także poziom usług mobilnych,  takich jak mobilne powiadomienie o gotowości pokoju (Room Ready Notification) czy dostarczenie mobilnego klucza (Mobile Key Delivered). Oceniane są również tradycyjne elementy jak czystość, jakość i sprawność obsługi oraz oferta gastronomiczna.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 26.07.2021
Aktualizacja: 26.07.2021