Mrożone nowości w portfolio marki Makro Chef

Udostępnij artykuł
W ofercie sieci hurtowni pojawiło się sześć nowych produktów: krewetki w panierce Panko, krewetki białe z trawą cytrynową i kolendrą, krewetki białe zawijane w pasemka ziemniaków, strąki soi edamame, grillowane szaszłyki z kurczaka w sosie Yakitori oraz kawałki kurczaka w panierce Karaage. Głęboko mrożone i przeznaczone do szybkiego gotowania przekąski z kuchni azjatyckiej posiadają certyfikat zrównoważonej hodowli (ASC) i pochodzą z odpowiedzialnie zarządzanych źródeł.

W asortymencie Makro Polska pojawiły się nowe, mrożone przekąski z kuchni azjatyckiej. Wśród nowości znalazły się młode strąki z ziarnami soi, czyli edamame, które świetnie sprawdzą się jako osobna przystawka albo dodatek do zup czy mięs. Doskonale smakują blanszowane lub gotowane, posypane odrobiną soli. Mrożony produkt strączkowy zostanie szczególnie doceniony przez zwolenników kuchni wegetariańskiej oraz wegańskiej.

Z myślą o amatorach białka pochodzenia zwierzęcego, do oferty wprowadzono grillowane na węglu drzewnym szaszłyki z kurczaka w sosie Yakitori. Nowością są również mrożone kawałki kurczaka w panierce Karaage – japoński sposób przygotowania kurczaka oraz innych potraw, polegający na smażeniu składników na głębokim oleju.

Asortyment sieci hurtowni poszerzył się także o dalekowschodnie morskie przysmaki. W sprzedaży pojawiły się m.in. krewetki pokryte chrupiącą panierką Panko, krewetki białe przyprawione trawą cytrynową i kolendrą oraz krewetki białe zawijane w pasemka ziemniaków.

Linia Makro Chef to ponad 700 wysokiej jakości produktów i półproduktów spożywczych, w opakowaniach dostosowanych do potrzeb gastronomii. Powstają we współpracy z ekspertami i szefami kuchni oraz zostają poddane testom i ścisłej kontroli jakościowej tak, by jak najlepiej dopasować je do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 19.02.2020
Aktualizacja: 19.02.2020