NINE’s SHOP dla fanów sportu i RL9

Udostępnij artykuł
W ofercie restauracji i sports baru znajdziemy nie tylko pozycje z baru i kuchni, ale także produkty z autorskiego sklepiku. NINE’s Merch to gratka dla fanów sportu i Roberta Lewandowskiego.

Obecnie NINE’s Merch to dziewięć produktów. Cechą przewodnią kolekcji jest neonowy zielony kolor, który jest głównym kolorem identyfikacji graficznej konceptu oraz oczywiście 9.

Główne modele to unisexowe bluzy z kapturem (149,9 zł) oraz t-shirty (59,9 zł) z czesanej bawełny organicznej, wodoodporne sportowe plecaki (29,9 zł), wykonany z Tritanu bidon (39,9 zł) oraz gwiazdka sklepiku piłka z wizualizacja podpisu samego “Lewego” (69,9 zł).

Uzupełnieniem sklepiku są kufle bawarskie (19,9 zł) rodem jak z najsłynniejszego festiwalu piwnego na świecie Oktoberfest w Monachium (przyp. redakcji: to także miasto, w którym aktualnie mieszka Lewandowski), piny z motywem piłki NINE’s (11,9 zł zł) oraz autorskie zestawy naklejek (9,9 zł) z hasłami NINE’s. Ostatnim produktem w sklepiku NINE’s są vouchery prezentowe, które można kupić na dowolną kwotę.

Na razie sklepik działa tylko stacjonarnie, lecz  już trwają prace nad jego wersją online – mówi Kinga Rylska, Marketing Manager NINE’s. Wkrótce do kolekcji dołączą nowe produkty. Wciąż testujemy kolejne prototypy, wybieramy wzory, kolory, materiały oraz następnie wspólnie z zespołem wybieramy modele, które docelowo trafią na półkę NINE’s Shop– dodaje Rylska.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE – RAPORT 2021
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 18.11.2021
Aktualizacja: 18.11.2021