North Fish kolejny rok gra z WOŚP

Udostępnij artykuł

Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, w tym roku zbiera środki dla zapewnienia najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci. North Fish w tym roku postanowił mocno wesprzeć Fundację działaniami.

Podczas finału niestrudzeni wolontariusze będą mogli liczyć na gorącą zupę w każdej z restauracji North Fish.

Firma wystawiła także licytacje na serwisie Allegro. Można wygrać karty przedpłacone o wartości 500zł do wykorzystania w restauracjach przez cały rok. Także specjalne doładowanie 10 tys. punktów na aplikacji mobilnej NF. Dodatkowo takie doładowanie wystarczy na odbiór ponad 28 porcji frytek lub 20 lemoniad lub 12 Fishburgerów. Wybór należy do zwycięzcy.

Na licytacji wystawione są także limitowane zestawy słoików z tuńczykiem z linii North Fish Specials. W tym roku North Food zbiera także pieniądze poprzez eSkarbonkę od Mastercard. Cały uzyskany dochód zostanie przekazany na rzecz WOŚP.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE listopad 2021
>> kliknij i zapoznaj się z pełnym wydaniem <<

North Food Polska (North Fish, John Burg, Veggie Hub)

To prężnie rozwijająca się organizacja zajmująca się prowadzeniem sieci restauracji. Firma powstała w 2002 roku. Założył ją Michał Sołowow. Obecnie North Food zarządza 45 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w trzech formatach: North Fish oraz JOHN BURG oraz Veggie Hub. North Food Polska jest częścią Grupy Kapitałowej Michał Sołowow Group, w skład której wchodzą firmy o ugruntowanych pozycjach na rynku: Synthos, Cersanit, Barlinek czy Komfort, a także: 3DGence, New Era Materials i Homla

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 24.01.2022
Aktualizacja: 24.01.2022