North Fish startuje z kampanią „Święta”

Udostępnij artykuł
Oferta restauracji została wzbogacona, aż o dziesięć nowych dań. Pierwszą potrawą, która oddaje charakter zimowego tonu jest Łosoś po góralsku z serem wędzonym i żurawiną. Kolejne miejsce w menu obiadowym zajmuje Morszczuk w panierce z sezamem czarnym i białym podawany z grillowaną cytryną. Od tej kampanii można będzie także zjeść Mintaja kostkę w chrupiącej panierce wraz z dodatkami w systemie Nałóż ile chcesz.

W świątecznym rozdaniu North Fish stawia także na wegetariańskie opcje. Boczniaki zostały przyjęte bardzo dobrze przez gości, dlatego teraz będą one dostępne w trzech innych wersjach: Boczniaki w delikatnej panierce z sezamem czarnym i białym jako danie obiadowe z dodatkami, Boczniak&chips, czyli w zestawie z frytkami, a także Boczniak&green w połączeniu z mixem sałat i warzywami wraz z sosem winegret.

W ofercie kanapkowej pojawi się całkiem nowa pozycja. Będzie to burger z łososiem norweskim zapiekanym z wędzonym serem, żurawiną i korniszonami nazwany Salmonburger.

Do restauracji powraca TeGløgg, rozgrzewający zimowy napój korzenny z cynamonem, kardamonem, goździkami, herbatą, czarną porzeczką i pomarańczą, inspirowany tradycyjnym norweskim napojem Gløgg

Menu zostanie wzbogacone także o ofertę deserów. North Fish przygotował Kanelbolle – ciastko cynamonowe inspirowane tradycyjnym skandynawskim wypiekiem oraz Panna Cotta z konfiturą z żurawiny.

Oferta „Święta” dostępna jest we wszystkich restauracjach North Fish do 2 stycznia 2022r.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE listopad 2021
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 02.12.2021
Aktualizacja: 02.12.2021