Nowa odsłona pokoju dawnej Melodii w Juracie

Udostępnij artykuł
Polski Holding Hotelowy prowadzi inwestycję polegającą na dostosowaniu istniejących pokoi do standardów marki Best Western. Pracami remontowymi objęto 30 pokoi, które będą gotowe jeszcze w tym roku w sezonie letnim.

Celem prac projektowych pracowni KM rubaszkiewicz prowadzonej przez Konrada Rubaszkiewicza było dostosowanie istniejących pokoi hotelowych do standardów marki Best Western. Poza tym stworzenie spójnego, nowoczesnego kompleksu o nadmorskim charakterze. Pracami remontowymi objęto 27 pokoi z łazienkami, dwa pokoje typu studio z częścią dzienną, aneksem kuchennym, sypialnią i łazienką oraz jeden apartament z rozbudowaną, przestronną częścią dzienną, aneksem kuchennym, wydzieloną sypialnią, łazienką i dużym tarasem. 

Dzięki konsekwentnej realizacji strategii PHH już dzisiaj możemy podziwiać pierwsze efekty prac remontowych w dawnym budynku Melodia. Nadmorskie elementy wystroju umilą pobyt i będą pozytywnie wpływać na ich samopoczucie. W pokoju goście poczują bliskość plaży, a bezpośrednie sąsiedztwo lasu sosnowego umożliwi wyciszenie i wypoczynek podkreślił Michał Szopa, dyrektor Hotelu Best Western Jurata.

W pokojach nowoczesny charakter architekci uzyskali poprzez zastosowanie prostych form, dużych ciemnoniebieskich płaszczyzn i geometrycznych wzorów tapet. Całość uzupełniono o grafiki podkreślające największy atut inwestycji, czyli bliskie sąsiedztwo pięknej jurackiej plaży. Nawiązania do lokalizacji odnaleźć można również w samym doborze kolorystyki w pokojach. Wrażenie przynależności do krajobrazu uzyskano poprzez zastosowanie granatu. Nawiązuje do głębokich tonów morskich oraz żółtych elementów przywodzących na myśl rozległe piaszczyste plaże w letnim słońcu. Tło dla tych intensywnych elementów stanowią jasnoszare ściany, a przytulności dodają im elementy o ciepłym odcieniu drewna. Pokoje hotelowe są przestronne, posiadają sofy wypoczynkowe z możliwością rozłożenia, co pozwala na uzyskanie dodatkowego miejsca noclegowego. Łazienki stanowiące stylistycznie integralną część pokoju, utrzymane są również w nowoczesnym stylu. Każdy z pokoi ma dostęp do prywatnego balkonu z widokiem na otaczający sosnowy las, typowy dla krajobrazu półwyspu helskiego.

Dawny budynek Melodia po zakończeniu prac modernizacyjnych będzie włączony do funkcjonującego Best Western Hotel Jurata.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2021
> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Rynek-Dostawcow-HoReCa-RAPORT-2021.png

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 07.04.2021
Aktualizacja: 07.04.2021