– Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie specjalnego menu, w którym produkty dostosowane są do potrzeb klientów w rożnych porach dnia. Znalazły się w nim nowe, ciekawe pozycje. Wszystkie przekąski doskonale smakują w połączeniu z każdym z oferowanych przez nas napojów kawowych oraz do kaw specjalnych pochodzących z trzech głównych regionów uprawy kawy, czyli Ameryki Południowej, Afryki oraz Azji i Pacyfiku. W Starbucks zawsze staramy się wyprzedzać oczekiwania naszych klientów oferując wysokiej jakości innowacyjne napoje i dania – powiedział Vladan Armus, Starbucks Brand President na region Europy Środkowo-Wschodniej.
Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie sprzedaży i palenia kawy oraz wiodącą marką kaw. Operatorem Starbucksa w Polsce, Czechach i na Węgrzech jest spółka AmRest Coffee – joint venture utworzone przez Starbucks Coffee International, Inc. oraz AmRest Sp. z o.o. AmRest Holdings SE jest największą niezależną firmą prowadzącą sieci restauracji w Europie Środkowo-Wschodniej. Od 1993 roku Spółka rozwija portfolio międzynarodowych marek, liderów w swoich kategoriach, takich jak KFC, Pizza Hut, Burger King, Applebee’s i Starbucks, w oparciu o franczyzę i współpracę typu joint venture. Obecnie AmRest zarządza ponad 445 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi i restauracji z obsługą kelnerską. Przychody ze sprzedaży Grupy AmRest osiągnięte w I kwartale 2010 r. wyniosły 481,2 mln zł i spadły o 7,7 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w roku 2009. W I kwartale ub.r. przychody ze sprzedaży wyniosły 521,7 mln zł.