Nowości Gastronomiczne listopad 2021

Udostępnij artykuł

Najbardziej praktyczne i nowoczesne czasopismo dla profesjonalistów branży. Dociera do właścicieli i osób podejmujących decyzje w zakresie inwestycji, zarządzania, zaopatrzenia i wyposażania restauracji niezależnych, sieciowych oraz lokali gastronomicznych. Zawsze i dla wszystkich BEZPŁATNY DOSTĘP do pełnego wydania. Nowości Gastronomiczne serdecznie zapraszają do współpracy dostawców – firmy, którym zależy przede wszystkim na precyzyjnym dotarciu z ofertą produktów lub usług do bezpośrednich odbiorców, którymi są: właściciele niezależni, inwestorzy, prezesi i dyrektorzy sieci, kupcy a także inni, wyłącznie decyzyjni przedstawiciele branży HoReCa w NAJSZERSZYM Z MOŻLIWYCH ZASIĘGÓW w Polsce.

W najnowszym wydaniu Nowości Gastronomicznych swoją wiedzą i doświadczeniem podzielili się:

  • Artur Jarczyński, restaurator, właściciel Der Elefant, Otto Pompieri, Jeff’s, U Szwejka, Bazyliszek, Podwale 25, Restauracja Sukiennice, Pod Wawelem;
  • Aleksander Köffer-Likus , dyrektor generalny Food Hall Browary;
  • Antoine Azaïs, dyrektor, partner; Project Warszawa (Restauracja Epoka, Bez Tytułu także Piekarnia Chaud Pain);
  • Dominik Szulowski, Marketing Manager MAX Premium Burgers;
  • Kamil Tłuczek, szef kuchni Restauracji Patio Rzeszów;
Nowości Gastronomiczne listopad 2021

Poza tym w wydaniu artykuły i wypowiedzi:

  • MARKETING I PROMOCJA – Trendy, których nie można pominąć – Magdalena Malutko, CEO Agencji Kreatywnej Od Kuchni
  • SZEF KUCHNI – Wegetariańskie nowości od restauracji DZIEŃ I NOC HALA MIROWSKA, a także Bonduelle Food Service, autorski przegląd propozycji roślinnych Maćka Otrębskiego z Roślinniejemy;
  • SZEF KUCHNI – Świąteczną ofertę od Sheraton Grand Warsaw i Batidy;
  • WYPOSAŻENIE I ZAOPATRZENIE – Jedzenie z dowozem globalnym trendem, a dodatkowo komentarz firmy Stava;
  • SWEETS & COFFEE – Menu na chłodniejsze dni od Green Caffe Nero, Sweet Gallery i So!Coffee;
  • BARMAN – Łukasz Zarzecki, główny trener Ogólnopolskiej Szkoły Barmanów o wermutach.

Powstaje w firmie BROG B2B – media efektywnej komunikacji – u właściciela i wydawcy m.in. czasopism Świat Hoteli i Sweets & Coffee, portali branżowych Horecanet.pl, a także Petrolnet.pl oraz organizatora bezsprzecznie najważniejszych wydarzeń branżowych takich jak Food Business Forum, Forum Profit Hotel, Forum PetroTrend, a także Sweets & Coffee Forum.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 22.11.2021
Aktualizacja: 14.01.2022